ویرگول
ورودثبت نام
شادی جدید | Shadi Jadid
شادی جدید | Shadi Jadid
خواندن ۱ دقیقه·۱۳ روز پیش

بالا و پایین وجود خواهد داشت 🎧 اپیزود 145

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی شادی جدید
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی شادی جدید

اگه مثل من باشی، هر روز که از خواب بیدار می‌شی، با خودت می‌گی: "خب، امروز دیگه اون روزیه که زندگی‌مو می‌تونم کنترل کنم."

ولی هر روز زندگی، یه سری اتفاقات پیش‌بینی‌نشده جلوت می‌ذاره.

خیلی از درد و رنج ما از اینجاست که سعی می‌کنیم همه چیزای زندگی رو کنترل کنیم. این یه کار نشدنیه که برای خودمون گذاشتیم: روزم فقط در صورتی خوبه که یه سری چیزای خاص، دقیقاً همون‌طوری که من می‌خوام پیش برن.

حالا یه رویکرد دیگه رو امتحان کن: این بالا و پایین‌ها رو بپذیر.

انتظاراتتو تنظیم کن: امروز هم مثل بیشتر روزا پر از فراز و نشیبه. ولی توی همین بالا و پایین‌ها کلی فرصت برای شادی، رشد، ماجراجویی و خوشبختی هست. زندگی لازم نیست همیشه هموار، برنامه‌ریزی‌شده یا "فهمیده شده" باشه تا لذت‌بخش و پرمعنا باشه.

با خودت بگو:

"امروز پر از بالا و پایین خواهد بود. این به این معنی نیست که من کار اشتباهی کردم. این طبیعت زندگیه. امروز رو با تمام چیزایی که برام پیش میاد می‌پذیرم و توی زندگی‌ کردنش شادی پیدا می‌کنم."


✔️ برای اطلاعات بیشتر به سایت شادی جدید مراجعه کنید

🎧 ازتون دعوت می‌کنیم شنونده قسمت‌های دیگر پادکست شادی جدید در کستباکس باشید

🎯 اگر این محتوا برای شما مفید بود لطفا با دیگران به اشتراک بذارید و ادامه دهنده موج شادی باشید

💯 همه چیز رو به راهه فردا میبینمتون ، مراقب خودتون باشید.

🎩 با احترام❤️ بنیان‌گذار شادی جدید ShadiJadid.com


کنترل زندگیشادیپادکستآشفتگیرنج
شادی جدید یک فلسفه مبتنی بر علم برای پیدا کردن شادیست، پادکست شادی جدید هر روز صبح یک مهارت شادی رو به شما یادآوری میکنه! ساعت 9 هر صبح
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید