ویرگول
ورودثبت نام
شادی جدید | Shadi Jadid
شادی جدید | Shadi Jadid
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

برای رویاپردازان💗‌به همراه نسخه صوتی‌🎧

من میدونم، هدفی رو دنبال میکنی، که برات مهمه.

من میدونم که میتونه همه چیز خیلی کند و آهسته پیش بره.

من میدونم که تو رو کارت پافشاری میکنی و میخوای با تمام توان ادامه بدی اما با این حال هنوز به نوعی احساس میکنم که اونجوری که باید جلو بره پیش نمیری.

من میدونم که شما گاهی اوقات احساس سردرگمی میکنید و با تعجب این سوال براتون پیش میاد که آیا داری کار رو درست انجام میدی یا نه.

من میدونم که گاهی اوقات ادامه دادن تو این موقعیت خیلی سخته. من میدونم که شما گاهی اوقات به تسلیم شدن فکر میکنید میخواید دست از کار بکشید و به جاش کاری رو انجام بدید که ظاهرا کمی آسونتر به نظر میرسه!

حالا این چیزیه که میخوام شما بدونید: شما میتونید از پس این کار بر بیاید و انجامش بدید.

چون من اینم میدونم که شما خیلی شجاع هستید – همه به راحتی هدفشون رو پیدا نمیکنن. من میدونم که شما خلاق هستید – راه حلهای مبتکرانهای برای مشکلات پیدا میکنید. من میدونم که شما انعطافپذیر هستید – بعد از هر شکست بلند میشید و از اون شکستها درس میگیرید. و مهمتر از همه، اینکه میدونم اگه به تلاش ادامه بدید، یک روز از خواب بیدار میشید و میبینید که همه چیز فرق کرده و دنیاتون متفاوت شده .

ادامه بده!

مطالب بیشتر رو در شادی جدید بخونید

در ادامه میتونید به تمام قسمت های پادکست شادی جدید گوش بدید

https://virgool.io/p/ctqpkjbtt5ot/%3Ciframesrc=
دلسوزی به خودشفقترشدشادیپادکست
شادی جدید یک فلسفه مبتنی بر علم برای پیدا کردن شادیست، به ما گفتن که رسیدن به موفقیت ما رو خوشحال میکنه. اما شادی از کمک به دیگران برای داشتن زندگی شادتر ناشی میشه.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید