ویرگول
ورودثبت نام
شادی جدید | Shadi Jadid
شادی جدید | Shadi Jadid
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

راز مثبت اندیشی💗‌به همراه نسخه صوتی‌🎧

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی شادی جدید
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی شادی جدید

در فرهنگ شادی قدیمی، به ما گفته می‌شه که همیشه مثبت باشیم. و این مثبت بودن چطوریه؟ دفن احساسات واقعی خودتون در زیر لایه ای از لبخندهای دروغین؛ هرگز و هرگز در مورد چیزهای دشوار شکایت یا صحبت نکردن، و خودتون رو مجبور به نادیده گرفتن رنج و درد کنید.

اما بدونید این یک مثبت اندیشی واقعی نیست.
وقتی به کسی فکر می‌کنم که فرد مثبتی است، به کسی فکر نمی‌کنم که در طول روز مسیر خودش رو جعل می‌کنه. من به کسی فکر می‌کنم که شجاعانه با چالش‌هاش روبرو می‌شه، انتخاب‌های معتبری انجام میده و در تلاش برای کمک به دیگران است.

دلیلش اینه که مثبت اندیشی واقعی ربطی به خندان بودن شما نداره. مثبت اندیشی واقعی اینه که انتخاب کنید تا تجربیات خودتون رو در آغوش بگیرید و ازشون درس بگیرید. در دنیای چالش‌ها، چه چیزی مثبت‌تر از پذیرش چیزی هست و بعدش تلاش برای پیدا کردن راهی برای استفاده از چیزیست که به نفع خودش و دیگران باشه؟

حالا یک لحظه وقت بذارید و به خودتون اجازه بدید هر احساسی رو که سرکوب می‌کردید احساس کنید، و زمان بروز احساسات بهشون برچسب بزنید. (نام‌گذاری احساسات)
الان از خودتون بپرسید: «این چه چیزی به من یاد میده؟»
این همون مثبت بودن واقعی در عمل است.

با احترام 💗

بنیان‌گذار شادی جدید


مثبت اندیشیدروغاحساساتشادی جدیدپادکست
شادی جدید یک فلسفه مبتنی بر علم برای پیدا کردن شادیست، به ما گفتن که رسیدن به موفقیت ما رو خوشحال میکنه. اما شادی از کمک به دیگران برای داشتن زندگی شادتر ناشی میشه.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید