ویرگول
ورودثبت نام
شادی صفوی
شادی صفوی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

رقص من، زندگی من

رقص زومبا
رقص زومبا


وقتی می‌چرخم، وقتی می‌رقصم.

به یاد زندگی می‌افتم.


در رقص لازمست تمام اجزای بدنم هم‌آهنگ حرکت کنند یعنی با آهنگی که پخش می‌شود هم‌خوان باشند.

در زندگی هم نیاز دارم تمام اجزای زندگیم هم‌آهنگ باشند یعنی با آهنگ زندگی هم‌خوان باشند.


در رقصیدن لازمست با تغییر آهنگ طرح، سرعت و نوع حرکاتم تغییر کند یعنی بر اساس نوع موسیقی رقصم را تنظیم کنم.

در زندگی هم نیاز دارم با تغییر محیط طرح، سرعت و نوع رفتارم را تغییر دهم یعنی بر اساس محیط رفتارم را تنظیم کنم.


در رقصیدن لازمست جزئی از بدن بلاتکلیف و جامانده نباشد لازمست برای همه‌ی اجزای بدن حرکتی طراحی شود.

در زندگی هم نیاز دارم بعدی از زندگیم را نادیده‌نگیرم و برای همه‌ی ابعاد زندگیم طرحی داشته باشم.


شما چطور فکر می‌کنید؟


پی‌نوشت: رقص زومبا


با سپاس

شادی صفوی

شادی صفویزندگیرقصهم‌آهنگیرقص زومبا
می نویسم پس هستم" فکر می کنم پیوند های عمیقی بین فیزیک و روانشناسی برقرار است سعی می کنم ارتباط بین مفاهیم در چارچوب فیزیکی و چارچوب روانی را با کمک ذهنم و تجربه ی زیستی ام کاوش کنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید