ویرگول
ورودثبت نام
Shaghayegh Mashayekhi
Shaghayegh Mashayekhi
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب

مطمئن نیستم دیگر آن دختر خوبی باشم که زمانی فکر می‌کردم هستم، او را در طی این مسیر گم کرده‌ام.
مطمئن نیستم دیگر آن دختر خوبی باشم که زمانی فکر می‌کردم هستم، او را در طی این مسیر گم کرده‌ام.

داستان درمورد دختریه به اسم پیپا که برای پروژه ی سال آخر مدرسش، پرونده ی بسته شده ی قتلی که پنج سال پیش در شهر کوچیکشون اتفاق افتاده رو انتخاب میکنه و به دنبال کشف حقیقت میره و در این راه، حتی برادر متهم رو با خودش هم مسیر می‌کنه تا ببینن واقعا پنج سال پیش چه کسی آندی بل، دختر محبوب و زیبای شهر رو کشت و چرا سالیل سینگ پسری که تا قبل از این اتفاق همه به پاکی و درست کاری می‌شناختنش باید آندی رو بکشه و بعد خودکشی کنه؟ اصلا آیا واقعا این کارش خودکشی بوده؟ آیا واقعا اون اندی بل رو کشته؟ اگر نه... پس یعنی قاتل هنوز اون بیرون داخل شهره

نظر خودم:

داستان خیلی قشنگ و گیرا و جذابه، با خوندنش شما دقیقا حس کارآگاهی رو دارید که دونه دونه سرنخ ها و یافته ها رو کنار هم می‌چینید تا به جواب برسید.

روند داستان خسته کننده نیست، داستان خوانا و ترجمه ی خوبی داره، همچنین اینکه قابل پیش بینی نیست.

امتیاز خودم:

۴.۶ از ۵

راهنمای کشف قتل از یک دختر خوبراهنمای کشف قتلمعماییجناییکتاب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید