ویرگول
ورودثبت نام
شاهین کلانتری
شاهین کلانتری
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چقدر بخوانیم؟ چقدر بنویسیم؟

«پنج برابر آنچه می‌‌خوانی بنویس.»

آن موقع اصلن اکبر رادی را نمی‌شناختم. نمی‌دانستم روزی یکی از نویسندگان محبوبم خواهد بود. مجله‌ی فیلم‌نگار را می‌خواندم به عشق فیلم‌نامه‌نویسی. از گفت‌وگویی با حسین مهکام حرفی با من ماند، تا همین امروز. همیشه وقتی حرف «خواندنوشتن» می‌شود محال است یاد آن حرف یادم نیفتد. در کتابخانه‌ام گشتم ببینم آن شماره‌ی فیلم‌نگار را پیدا می‌کنم تا هم خودم این حرف را بار دیگر بخوانم و هم برای شما نقلش کنم. مجله را یافتم. اما دقیقن صفحات مربوط به مصاحبه‌ کَنده شده بود.  دست به سرچ شدم. خوشبختانه پی‌دی‌اف مجله روی سایت فیلم‌نگار بود. این شما و این هم حرفی که همین امروز فهمیدم از اکبر رادی بوده:

منبع

نوشتننویسندگیشاهین کلانتریتولید محتوااکبر رادی
مسئول مدرسه نویسندگی | قدرت‌گرفته از Shahinkalantari.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید