ویرگول
ورودثبت نام
Shasma
Shasma
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

زندگی همین مسیر رسیدن به مقصده

بالاخره جوابای انتخاب رشته هم اومد.برام سخت بود که میدیدم اون رشته ای آرزوشو داشتم، همچنان یه رویاست ولی اینکه میبینم نسبت به سال های قبل زندگیم پیشرفت داشتم، برام خیلی با ارزشه :)

هنوز رسیدن به رشته ی مورد علاقم، یه هدفه برام و ازش دست نمیکشم.. با اینکه خیلیا بهم میگن بیخیالش شو؛ ولی برای منی که این رشته رو به عنوان یه هدف میبینم، به این راحتیا نیست که ازش دست بکشم.

تواناییشو توی خودم میبینم.. حتی از نوع ایستادن روی پای خودم توی این مسیر، نه تنها مانع پیشرفتم توی کارای دیگه نمیشه، بلکه کمکم میکنه که برای خودم ازشمند باشم..

دلم میخواد یکی یکی مسیر موفقیتو طی کنم و سراغ اهداف جدیدم برم. دلم نمیخواد چیزی برام به عنوان حسرت بمونه درحالی که میبینم میتونم بهش برسم.

امیدوارم کسی در راه رسیدن به آرزوش ناامید نشه و بتونه با اون تلاشی که باید، به اهدافش برسه.

دلنوشتهکنکوریموفقیتزندگی
شهریوری علاقمند به نوشتن.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید