ویرگول
ورودثبت نام
Shervin K
Shervin K
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

ترک سیگار ۴

امروز دقیقا ۲ هفته میشه که سیگار نکشیدم. نمیدونم چرا امروز بیشتر از روزهای قبل بی قرار هستم. احساس میکنم انرژی زیادی دارم که نیاز به تخلیه شدن داره. ولی نمیدونم چه جوری. نتونستم بیشتر از چند صفحه درس بخونم. واقعا رو اعصابم بود و حوصلمو سر برد. واقعا نصف چیزهایی که باید بخونیم شر و ور هستش. منم تحملم کم هست. البته تونستم یک ذره خودمو اروم کنم با حرف زدن با دوستان. اونا انقدر بی حال بودن که انرژی اضافه منو گرفتن.

بعدش حالم بهتر شد. ولی خیلی می خواستم سیگار بکشم وقتی رفتم سره جایی که معمولا میکشیدم. ولی هی توجه بهش نمیکردم. هر چقدر میخواد بگه. من که ۲ هفته زحمت نکشیدم که به خاطر شاد بودن و انرژی داشتن هدرش بدم.

من کلا انرژی زیاد دارم و همیشه سعی کردم خفش کنم چون نمی دونستم باهاش چی کار کنم. سیگار هم یکی از اون راه ها بودش. ولی دیگه نمیخوام این کار رو بکنم. امروز فقط صبح زیاد خوابیدم. عصر رو دیگه تو خونه نموندم که بتونم بخوابم و انرژیمو خفه کنم.

این یکی پست به نظرم زیاد نسبت به قبلی ها کمتر جذاب بود. کوتاه تر هم شد.

ترک سیگارترکدرد دلسیگار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید