ویرگول
ورودثبت نام
سید حسین موسوی
سید حسین موسوی
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

انتظارمو برای همیشه از آدما آوردم پایین!

نمیدونم از کجا شروع کنم ولی باید این جملات بنویسم خیلی زود بنویسم و برم چون به شدت سنگینی میکنه!

من توی این چند سال اتفاقات مختلفی تجربه کردم این چند وقت اخیر اینقدر بلا سرم اومد که سر شدم واقعا دیگه ولی از همه بدتر میدونی چیه ! آه مظلوم

بله آه مظلوم من واقعا مظلوم در این دنیای مزخرف تنها و بی کس دارم زندگی میکنم دنیایی که آدمی هیچ رحم و مروتی نسبت به من ندارند و همه به شکلی دوست دارند با تمام توانشون به من ضربه بزنن.

دنیایی که پر از کینه نفرت دزدی و خیانته

احساس بدی دارم مثل دستمال کاغذی وقتی کارت باهاش میکنی میندازیش دور!

از همه چیم استفاده کردن و پرتم کردن بهم خیانت کردن و دروغ گفتن بهم ظلم کردن ظلم!

اینگار مردم فهمیدن که وقتی منو اذیت میکنن و کاری نمیکنم چقدر براشون لذت بخشه. همشون دوست دارند تا با تمام توانشون بهم ضربه بزنند و منو از سر راهشون کنار بزنن!

از همه شون متنفرم از آدم هایی که به ظاهر ادعای دوستی و عاشقی کردند ولی با تمام توان خنجر را تا انتها در من فرو کردند.

از خدا میخواهم زجری که کشیدم رو بی جواب نذاره گرچه این زجر برای من خوب بوده و چیزای جدیدی ازش یاد گرفتم ولی این ظلمی که بهم کردن هیچوقت دیگه مثل روز اول نمیشه!

یک ادمی که راحت اعتماد میکرد بدون دغدغه با ادما ارتباط برقرار میکرد حالا از سایه خودشم میترسه و به هیچ بنی بشری اعتماد نمیکنه ریشه کلمه اعتماد خشک شده و دیگه به اون سادگی درست نمیشه

یکبار گفتم نه حالا یک نفر خیانت کرد یک نفر کتکت زد همه اینجوری نیستن و بار بعد یک ادم بعدش نذاشت حتی زخمش خشک بشه چنان سیلی زد که ببینن یادت باشه ها همینه اعتماد کن اگر بازم کم نیاوردی

اگر کم نیاوردی بازم به ادما ارزش و جایگاهی بده که بهت ضربه بزنن و خوردت کنند

ولی تمام شد تمامممممم

سیلی هامو خوردم بزرگ شدم و بزرگ تر از قبل تصمیم میگیرم تا انتظاراتم از آدما بیارم پایین

آره آدما دروغ میگن - خیانت میکنن (حتی با وجود تعهد و صد تا کاغذ و ورقه) - آدما غیر قابل پیش بینین - آدما شعور ندارن - آدما ناقصن - آدما کثیفن - آدما بی رحمن و هزاران ویژگی بد که همه انسان ها دارن من نباید توقع داشته باشم که اینا در وجود کسی که باهاش دوستم یا وارد ارتباط شدم نباشه!

خیلی توقع زیادیه اگر بگم دروغ نگو! دروغگو دشمن خداست دیگه تموم شد اون دوران الان واژه دروغگو یک واژه متداول و عام شاید من چون خوشم نمیاد باهاش آشنا نیستم ولی بعضیا از دروغ گفتن لذت میبرن لذتی که روزی وارونشون میکنه چون دروغ مثل حلقه نامتناهی که هیچوقت تموم نمیشه.

خدایا با همه سختیا به این نتیجه رسیدم که توقعمو بیارم پایین و فقط وفقط به تو اعتماد کنم تویی از همه چیز و همه کس بهم نزدیک تر - قابل اعتماد تر و بی نیاز تری بدون هیچ دغدغه ای شکرت میکنم بابت همه اتفاقات حتی اگر باز هم اتفاق جدیدی بیفته بازم دووم میارم.

قصد ندارم به کسی اعتماد کنم و فرصت زندگیمو بخاطر اعتماد کردن بسوزونم فقط و فقط قصد دارم تا اگر هم اتفاقی افتاد تعجب نکنم دیگه وارد ۱۴۰۰ شدیم از الان به بعد هر چیزی ببینی طبیعیه!!



اعتماددروغخیانتتوقعبی رحمی
من سید حسین موسوی هستم - توسعه دهنده و عاشق کارآفرینی و فروش دو سالیه که لاراول کار میکنم و یکم سابقه تدریس دارم و سعی میکنم از تجربیات دیگران در وهله اول و در وهله دوم تجربیات خودمو انتقال بدم!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید