ویرگول
ورودثبت نام
شکوفه گیلاس
شکوفه گیلاس
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه جدید

امروز بعد از مدتها یه تجربه جدید داشتم، در واقع خرداد ماه پر از تجربه‌های جدید بود برام و حالا به اخرش که رسیدم، از این همه اتفاق تعجب میکنم.

تعجب میکنم چطور تونستم به همه این اتفاق ها رسیدگی کنم، چطوری تونستم از پس همشون بر بیام؟! برای همین الان که به اخرش نشستم و دارم فکر میکنم که به این فصلی که گذشت فکر میکنم که آدم ها پتانسیل های بالایی دارند فقط ذهنامون رو خیلی نسبت به کارهایی که میتونیم بکنیم محدود میکنیم:)

حالا برای انجام یکسری از کارها انگیزه بیشتری دارم، فقط کافیه به ترس هام غلبه کنم

فقط کافیه که چشم هام رو ببندم و فقط انجامش بدم، فقط کافیه بهشون غلبه کنم، فقط کافیه خودم رو مجبور کنم که انجامش بدم.

هنوز چیزهای زیادی هست که با خودم حلش نکردم، چیزهای زیادی که باید بذارم کنار و چایگزینشون چیزهای بهتر داشته باشم، هنوز باید روی خودم کار کنم، اما در حال حاضر، از خودم... میشه گفت 70% راضی‌ام.

فکر میکنم تابستون شروع خوبی برای همه کارها باشه، حالا تابستون کیه؟ فردااا! یعنی من تا فردا مهلت دارم که کارهام رو سر وسامون بدم و انجامش بدم.

پس، بیاین بریم تو کارش:)


فریلنسرینویسندگینوشتنتجربه جدید
در حال یادگیری چیزهایی هستم که دوست دارم، مثل نویسندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید