ویرگول
ورودثبت نام
شکوفه گیلاس
شکوفه گیلاس
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

نوشته 1

من قبلا هم وبلاگ نویسی کردم، تو بلاگفا اکانت داشتم، هنوز هم دارم ولی دوست دارم اینجا رو هم امتحان کنم.

دوست دارم از خودم و زندگیم و چیزهایی که دارم تجربه میکنم بنویسم، دلم میخواد یاد بگیرم و لذت ببرم، من با نوشتن خودم رو پیدا میکنم، رویا پردازی میکنم به دنیاهای مختلف سفر میکنم و تجربه کسب میکنم.

خودم رو نویسنده نمیدونم، ولی دوست دارم که نویسنده باشم، صدای کلید های کیبورد بهم حس خوبی میده، اینکه وقتی یه چیز دلی مینویسم و دیگران تشویقم میکنند، بهم میگن که این نوشته قلبشون رو لمس کرده ، حالشون رو خوب کرده یا چقدر این این حس رو تجربه کردن بهم حس خوبی میده، اینکه من هم میتونم مفید باشم من هم میتونم پشت سیستمم بشینم و بنویسم و حال دیگران رو خوب کنم.

دلم میخواد نوشتن رو ادامه بدم، برای همین اینجا رو انتخاب کردم، برای همین تصمیم گرفتم بنویسم که با تمام کم کاستی هام روبه رو بشم و به نسخه بهتری از خودم توی نوشتن تبدیل بشم.

دوست دارم که در اینده یه نویسنده فریلنسر بشم، بااینکه در حال حاضر شغل دارم، بااینکه در حال حاضر شغل خوبی هم دارم، اما دلم میخواد دنبال شغل رویاییم برم.

اینجا ترجیح میدم اتفاقات روزمره رو بنویسم، و چیزهای جدیدی که یاد گرفتم، انگار یه جورایی شخصی نویسی میشه!

رویاپردازیفریلنسرینویسندگیروزانه نویسی
در حال یادگیری چیزهایی هستم که دوست دارم، مثل نویسندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید