ویرگول
ورودثبت نام
sima parsa
sima parsa
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

خود جدیدم

اگه بخوام خود جدیدم را معرفی کنم با عرض پوزش باید بگم که هنوز وجود نداره ?یاد اقای خیابانی افتادم

پس قضیه چیه

قضیه اینه که خیلی ساله خیلی سال که من در خودم احساس میکنم از خودم ناراضیم

و میخوام تغیر کنم …حالا اسمش کمال طلبی هست یا adhd یا هرچی باعث میشه که از اون ور بوم بیفتم و هیچ کاری نکنم و این به شددت داره روحمو میخوره

حالا مسئله اینه که من مشکل را میدونم

اما آیا نصف جواب تو سواله؟اوکی هست ،همش هست

ابزار ها را باید بنویسم و از اون بدتر که چطور پایبند بمونم هزار جا خوندم هر روز یک قدم نزدیک شو …چرا موقع عمل مضحکه

روتین های بد خیلی خیلی زود شکل میگیرن

اما خوبا به سختی….

یادته معتاد فیس بوک بودی حالا معتاد اینستایی

خودتو گول نزن…هزار بار حذف کردی اما از مغزت خذف نشد

این متن ویرایش میشه

چرا حال ندارم ادامه بدم و تا اخر موضوع برم …

۲مین دیگه میام

حداقل بیست مین‌شد تا برگشتم?

یه خبر خوب خوندم که فیلم ارشیو برنامه کودک سوفیا پیدا شد

تلگرام‌دوستام سر زدم چرت و‌ پرت ضرب المثلی خوندم و از لینک فاطمه رفتم اینستا و سریع برگشتم

خب بریم سر اصل مطلب

بریم پست بعدی ?

فیس بوککمال طلبیخودشناسیاتلاف وقتطفره رفتن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید