ویرگول
ورودثبت نام
سهراب خان‌بدر | Sohrab Khanbadr
سهراب خان‌بدر | Sohrab Khanbadr
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

واقع بینی

من واقع بینی را دوست دارم. واقع بینی یکسری قانون است. یکسری باید و نباید. برای مثال نباید به خود دروغ بگویید. نباید از آن‌چه مهم است skip کنید. نباید قوانین طبیعی را زیر پا بگذارید. نباید خودتان را سوپرمن یا واندر ومن ببینید. باید منطقی باشید. باید جایگاه خود را بپذیرید. آیا شما فردی واقع بین هستید؟ آیا واقع بینی در سطحی عمیق‌تر از قانون قابل تعریف است.

تصویر زیر نامرتبط نیست. در واقع انگیزه‌ی من برای نوشتن این پُست در ویرگول است. در ویدیویی از آقای دکتر هلاکویی در رابطه با آرامش، واقع بینی و مسئولیت پذیری از شروط آرامش یاد شده است. مورد دوم این موارد را در این پُست بسط دادم و نت برداری خود را با شما در قالب تصویر از آرامش به اشتراک میگذارم تا شما از آن لذت ببرید.

آرامش و داشتن عقل سلیم
آرامش و داشتن عقل سلیم


آرامشواقع‌بینیدکتر هلاکویی
چیزی مثبت بگو، و چیز مثبت خواهی دید." — جیم تامپسون من کیستم ؟ من کجا هستم ؟ من چه میخواهم ؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید