ویرگول
ورودثبت نام
Social Soroush
Social Soroush
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

جمله ای به قیمت نابودی جشنواره فروش اینستاگرامی شما ?

شاید فک کنی عنوان کمی اگزجره ست. بیا بررسی کنیم، چرا اگر بنویسی "فرصت رو از دست نده" کمپین فروشت از دست میر؟


خب جمله ک مشخص شد، بنظمر اشتباهه بگیم "فرصت رو از دست نده" چرا؟به لحاظ علمی بهت بگم کلمات کُشنده کسب و کار اینستاگرامی رو برو نگاه کن.


اما بعدش چی میشه؟ خب وقتی شما اومدی از کلمات تاریخ انقضا گذشته استفاده کردی چه اتفاقی میافته؟ فقط فالور نمیخره؟ همین؟ خیر

میره از یه کس دیگه میخرهو واویلا اگر فلسف ای پشت فعالیت بیزینسیت نداشته باشی( جلوتر میگم منظورم چیه از فلسفه).


پس اینجا نه تنها مشتری از شما پیتزا نمیخره بلکه میره یه رستوران دیگه و اونجا سیر میشه و حتی شما رو به کسی معرفی نمیکنه. پس با نفروختن داری رقیبت رو پولدار میکنی. حرصت در نمیاد؟


البته با نگاه شدید اینجوری مخالفم، بهرحال این اتفاق مخصوصاً بدون فلسفه باشی اتفاق میافته. بنابرین کلماتی که فروش رو آسون تر می کنن رو بلد باش. اینجا 3 کلمه آسون کننده فروش سوشال مدیا رو توضیح دادم (می تونی بازدید محتواهای معمولی غیر فروش ات رو هم بالاتر ببری.


حالا دیگه برسیم به فلسفه. حس می کنم دارم از بحث اصلی دور میشم ولی خب بحث اصلی تمام و فرض من اینه فهمیدی باید چیکار کنی و همچنین چیکار نکنی. فلسفه خیلی مهمه.

فلسفه رو با یک مثال توضیح میدم دقت کن.

تصور کن دو پیج هستن (شما و همـجنس _برادر خواری) دوقلو ات) با تعداد فالور یکسان. تعداد فالور، محتوا، فعالیت، انگیجمنت، بازدید و لایک و... و پیشنهادات فروش و همه چیییی یکسان. خب؟ فروش کی بیشتر میشه؟

تا آخر عمر هر چقدر هم پول در بیاری نصفش مال اونه. تهش هیچ. حالا راهکار چیه؟


به این آسونی نیست، باید فلسفه داشته باشی. فلسفه چیه؟ فلسفه فیلتر اول تصمیم گیری های شماست. من برای یادگیری فروش علمی کتابی که برای افزایش فروش پیج اینستا بدرد بخوره معرفی کردم ولی یک کتاب هست که پیشنهاد می کنم تا زمانی که معرفیش کنم بخونیش.

از خوب به عالی : جیم کالینز

در این باره در مطالب بعدی بیشتر صحبت خوام کرد. راستی این برای ترغیب شما به دنبال کردن صفحه نیست ، حتی اگر باور نکنی.


باور دارم هر کاريو ميشه آسون تر انجام داد. اين کارو با آسون تر کردن فروش بيزنس ها در سوشال مديا انجام ميدم. ابزار من کپي رايتينگ هست. اگر می خوای بذدونی چطور با کمک تحقیقات علمی فروش بیزینس سوشال مدیات رو بیشتر کنی باید با دوره کارتینگ اشنا بشی. لینکش رو میزارم وارد صفحه شو:

http://socialsoroush.gigfa.com/karting/

http://socialsoroush.gigfa.com/karting/


سوشال مدیاکپی رایتینگجشنواره فروشسوشال سروشسوشال مدیا مارکتینگ
از روش های پیچیده فروش بیزارم. طرفدار روش های آسون و علمی هستم و آموزش هام بر همین اساس هست. اگر می خوای ایده های آسون شدن فروش اینستاگرامی رو یاد بگیری صفحه ام رو دنبال کن و جدیدترین مطلب رو ببین.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید