ویرگول
ورودثبت نام
Social Soroush
Social Soroush
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دلیل نابودی فروش اینستاگرام : توجه زیادی به حرف متخصص

3 دلیل میارم که چرا بهتره کمتر به حرف متخصصین گوش بدی (اگر میخوای فروش اینستاگرامت رو افزایش بدی)


  1. برای بهبود و درمان بیمار باید بازو اش رو بشکافیم تا بیماری ازش خارج شه (علم پزشکی 500 سال پیش)

یعنی می تونی بگی تقریباً هر چی الان علم پزشکی داره میگه و کاملاً منطقی و جنبه تخصصی داره تا 500 سال دیگه نه تنها درست نیست بلکه کاملاً غلط و چرته!

2. من بانکدار به شما میگم الان بهترین موقع برای خرید خونه ست. وام بگیرید نگران هیچی نباشید. (فروپاشی اقتصادی آمریکا 2007 و مصادره میلیونها خونه و خودرو و کالاهای گران)

3. شما می تونید انتخاب سهام رو بر اساس نظرات تحلیلگر انجام بدید یا سکه بندازید. آمارهای ما نشون میده نتایج هر دو کاملاً یکسانه (بنجامین گراهام - استاد سرمایه گذاری مورد علاقه وارن بافت)


حرفم طولانی نیست، تموم.

پیشنهاد میدم کمی بیشتر به حس درونتی اعتماد کنی از ایده هایی که به سرت میزنه بیشتر استفاده کنی و کمتر بترسی. یادت باش بترین راه برای اجرا نکردن ایده ، به بحث گذاشتن اون با متخصص. چون قالب ذهنی متخصص نمیزاره پا فراتر بزاره.

اینجا راجب پزشکی صحبت نمی کنم راجب بیزنس سوشال مدیا می حرفم. مثل اینستاگرام و روبیکا و... .


از فردا تا پنج شنبه میخوام روزانه راجب دوره آموزشیم صحبت کنم، اگر به باور من و مطالبی که میگم علاقمندی همراه باش. پیشاپیش با باور من و دوره کارتینگ آشنا شو و اگر شرایطش رو داشتی ثبت نام کن.


سوشال مدیاوارن بافتسوشال سروشسوشال مدیا مارکتینگافزایش فروش اینستاگرام
از روش های پیچیده فروش بیزارم. طرفدار روش های آسون و علمی هستم و آموزش هام بر همین اساس هست. اگر می خوای ایده های آسون شدن فروش اینستاگرامی رو یاد بگیری صفحه ام رو دنبال کن و جدیدترین مطلب رو ببین.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید