ویرگول
ورودثبت نام
Social Soroush
Social Soroush
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

روش افزایش بازدید و فروش پست کمپین فروش (اینستاگرام)

تفکر عوام یعنی بی تفکری، مثل اینکه بگیم ویدیو های کمپین فروش اینستاگرامی خیلی کم بازدید میخوره. این یعنی دیگه مغز تعطیل و به فکر راهکار نمیافتیم. من اینجا میخوام راهکار بدم پس خوب گوش کن.


یادمون نره هر کاریو میشه آسونتر انجام داد، این رو هر روز دارم اثبات می کنم به خودم.

استفاده کردن از عدد معمولاً توی محتواهای عادی و خارج کمپینی رایجه، 100 را برای لاغری- 2 راه برای زیبایی - 3 ره برای پسخ کیک بدون بیکینگ پودر -... . عدد در عنوان میتونه بازدید رو بیشتر کنه، ولی چجور فروش کمپین رو بیشتر کنه؟


عدد در عنوان + نکته

خب قراره از عدد در عنوان استفاده کنیم. بنا ب دلایل خیلی زیادی که تا اینجا از علم یاد گرفتم این عدد در بهترین حالت 3 هست (مثلاً 3 راه برای X). 2 بنظر دروغین میاد و اعداد بیشتر گیج کننده است. البته امیدوارم همین تفکر به زودی شکسته بشه. (حالا!...)

رویه اینجوریه که شما عدد 3 رو می نویسی + نتیجه محصولت و اینکه سومی رو از جنس محصولت تعریف می کنی (مثال میزنم ریلکس باش) و میگی چرا بهتر از مابقی گزینه هاست. تهش هم اسم محصولتو میاری و میگی بیا بخر. یا علی!


مثال: (دوره آموزش میکاپ عروس) - کلمات کلیدی رو می نویسم

"3 راه برای یادگیری میکاپ عروس هست ... (1) و مشکلش ، (2) و مشکلش ، (3) چرا بهتر از قبلیاست ... برای همین تو دوره میکاپ Y شرکت کن چون (3) هست. برای ثبت نام روی لینک بیو بزن." همین


خطر برداشت غلط: محصول و کسب و کارت رو مقایسه نکن

نکته: بارها گفتم نیافت تو دام مقایسه، ما اینجا مقایسه نمی کنیم، طبیعیه که هر رهل حلی مشکلی داره، منتهی ما باور داریم مشکلات راه حل ما شیرین تر و حل شدنی تره. (این جمله همین الان رسید به ذهنم خدایی سخن بزرگان بود :) ) پس این ساختار فقط باور ما رو به رخ میکشه و این نیت استفاده کن ازش.


حتی منم که احتمالاً از دو شنبه آینده تا پنج شنبه میخوام فوکوس کنم روی معرفی دوره ام یعنی کارتینگ ، باور عمیق دارم به اینکه مشاوره و یا یادگیریِ صِرف با سرچ گوگل راه حل خوبی نیست و دلایلی براش دارم. به عقیده من دوره کار رو آسون تر می کنه ولی خب مشکلاتیم داره. اتفاقاً مشکلاتش رو تو صفحه محصول کارتینگ گفتم شاید بد نباشه یه سر بهش بزنی.

قراره دلایلم رو که بهشون باور دارم اقرار کنم، دلایل من در راستای باور شخصی منه که علاقمندم کار رو آسونتر کنم. پس درست یا غلط نیست. می تونی دوره بخری یا مشاوره بگیری یا سرچ گوگل کنی. کسایی که به باور من باور دارن در نهایت من رو انتخاب می کنن، این مهمه. (و کساییم که به باور شما باور دارن شما رو انتخاب می کنن)


خب خوشحالم از اینکه یکم طولانی تر گفتم چون فکرم می گفت باید بگم. هر کی تا اینجا خوند احتمالاً حرف منو خوند.


باور دارم هر کاريو ميشه آسون تر انجام داد. اين کارو با آسون تر کردن فروش بيزنس ها در سوشال مديا انجام ميدم. ابزار من کپي رايتينگ هست. اگر به باورم باور داري با من همراه باش.

?? کجا فعال تري؟ از اونجا دنبالم کن

اينستاگرام : https://instagram.com/socialsoroush

کانال تلگرام : https://t.me/socialsoroush

صفحه روبيکا https://rubika.ir/socialsoroush


کپی رایتینگکمپین فروشاینستاگرام مارکتینگسوشال سروشافزایش فروش اینستاگرام
از روش های پیچیده فروش بیزارم. طرفدار روش های آسون و علمی هستم و آموزش هام بر همین اساس هست. اگر می خوای ایده های آسون شدن فروش اینستاگرامی رو یاد بگیری صفحه ام رو دنبال کن و جدیدترین مطلب رو ببین.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید