ویرگول
ورودثبت نام
منِ بابرنامه
منِ بابرنامه
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

نقطه آغازین

۱. تعریف وضعیت موجود و وضعیت مطلوب:
باید بتوانید وضعیت فعلی که درش قرار دارید را روی کاغذ مکتوب کنید.
این برگه نباید یک تکه برگه باشه.
باید برگه ای از یک دفتر مشخص باشه که دفتر برنامه ریزی شماست. چون باهاش کار دارید. و بعد تعیین نقطه مطلوب. جایی که می خواهید بهش برسید.

۲. تعیین نیازها برای کمک در جهت دست یابی به وضعیت مطلوب در آینده:
باید بتونید مکتوب کنید که به چه چیزهایی نیاز دارید تا به اون آینده مطلوب برسید.
هرچه به نظرتون می رسه را باید مکتوب کنید. باهاش کار داریم...
مثلا برای رسیدن به فلان هدف باید:
از نظر تهذیبی: صبر را در خودم افزایش بدم. و بر خشم و غضب های ناگهانی غلبه پیدا کنم.
از نظر تحصیلی: باید مدرکم را در فلان مقطع دریافت کنم. یک زبان خارجی را مسلط شوم.
از نظر جسمانی: باید مشکل سردردهایم را رفع کنم تا بتوانم بیشتر و بهتر از وقتم تا رسیدن به هدف استفاده کنم.

تعیین چشم انداز در نمودار زمان؛
در قالب پی دی اف
تعیین چشم انداز در نمودار زمان؛ در قالب پی دی اف


تعیین افق و چشم انداز مطلوب بر اساس ابعاد وجودی انسان و نیازهای او
تعیین افق و چشم انداز مطلوب بر اساس ابعاد وجودی انسان و نیازهای او


تلگرام

بله

ایتا

سروش

دفتر برنامه ریزیمدیریت راهبردیموفقیتاهدافپیشرفت
آموزش برنامه‌ریزی استراتژیک و مدیریت زمان و رشد مهارت‌های فردی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید