ویرگول
ورودثبت نام
تحول آنلاین
تحول آنلاین
خواندن ۳ دقیقه·۲ ماه پیش

ترک فیلم پورن بهترین تصمیم زندگیم بود (داستان من)

در این مقاله به بررسی داستان جالب یوتیوبر انگلیسی Seb Jones درباره ترک فیلم پورن میپردازیم که به شما این امید را می دهد که ترک فیلم مستهجن امکان‌پذیر است و میفهمید که چقدر میتواند این اعتیاد خطرناک باشد، پس با ما همراه باشید.

داستان من از ترک فیلم پورن
داستان من از ترک فیلم پورن

بهترین تصمیم مهمی که تا به حال گرفتم: چطور توانستم به طور دائمی پورن را ترک کنم

سلام دوستان! امروز قصد دارم یکی از مهم‌ترین ویدیوهایی که تا به حال ضبط کرده‌ام را با شما به اشتراک بگذارم. شاید این حرف‌ها به نظر شما عجیب بیاید، اما من می‌خواهم تصمیمی که در زندگی‌ام گرفتم را با شما در میان بگذارم و آن تصمیم، خداحافظی دائمی با پورن است. این موضوع برای من خیلی مهم است و می‌خواهم با شما کاملاً صادق و صمیمی باشم تا ببینید چه تغییراتی در زندگی‌ام ایجاد شد.

تجربه اولیه من

در دوران نوجوانی، من هم مثل خیلی‌های دیگر به استفاده از پورن روی آوردم. برای من، پورن راهی بود برای فرار از مشکلات زندگی و تسکین دردها. جالب اینجاست که بعد از مدتی متوجه شدم که پورن حتی می‌تواند لذت بیشتری نسبت به رابطه جنسی واقعی به من بدهد. این موضوع به من نشان داد که پورن یک نوع ماده مخدر قدرتمند است و من هم درگیر آن شده‌ام.

نسخه معتاد من

وقتی به یک چیز معتاد می‌شوید، ذهن شما به طرز عجیبی خلاق و زیرک می‌شود تا بتوانید به اعتیادتان ادامه دهید. من هم همیشه دنبال بهترین راه‌ها بودم تا از پورن بیشترین لذت را ببرم. برنامه‌ریزی می‌کردم، تصاویر و ویدیوهای خوب را برای آینده ذخیره می‌کردم و حتی فکر می‌کردم که آیا در سفرهایم هم می‌توانم به پورن دسترسی داشته باشم یا نه.

آیا این ارزشش را داشت؟

برای مدت زیادی به این فکر می‌کردم که آیا واقعاً پورن ارزشش را دارد یا نه. حتی در بعضی مواقع به قدری از لذت و فرار از واقعیت لذت می‌بردم که حاضر بودم به آن ادامه دهم و از زندگی عادی دور شوم. اما در عمق وجودم می‌دانستم که این وضعیت نمی‌تواند ادامه‌دار باشد و نیاز به تغییر دارم.

فهم من

بالاخره، متوجه شدم که برای زندگی کردن به بهترین نحو، باید از پورن دوری کنم. احساس کردم که زندگی در یک حالت پاک و بدون پورن به من اجازه می‌دهد تا به زندگی واقعی و مسئولیت‌هایم توجه کنم. وقتی از این سبک زندگی دور شدم، متوجه شدم که این تغییر به شدت برای من ضروری است.

شروع به کاهش استفاده از پورن کردم و این مسیر برای من بسیار سخت و وسوسه‌انگیز بود. اما من به هدف بلندمدت خود ایمان داشتم و تلاش کردم تا روزهای بدون پورن را افزایش دهم. اولین موفقیت بزرگ من یک دوره پنج ماهه بدون پورن بود و این موفقیت نشان داد که می‌توان بدون پورن زندگی کرد.

آیا امکان ترک پورن برای همیشه وجود دارد؟

در نهایت، من به این نتیجه رسیدم که ترک پورن برای همیشه امکان‌پذیر است. این که به طور دائم از پورن فاصله بگیریم و آن را برای همیشه کنار بگذاریم، به نظر غیرممکن می‌رسد، اما با تمرکز بر لحظه حال و پیروزی در نبردهای روزانه، این کار شدنی است.

چطور مطمئن شدم که به عقب برنمی‌گردم؟

یکی از سوالاتی که از خودم می‌پرسیدم این بود که چطور می‌توانم مطمئن باشم که به عقب برنمی‌گردم. با شناخت دقیق از خودم و رفتارهایم، توانستم نقاط ضعف و آسیب‌پذیری‌هایم را شناسایی کنم و خودم را از وسوسه‌ها دور نگه‌دارم.

چرا این بهترین تصمیم زندگی‌ام بود؟

ترک پورن برای همیشه به من آزادی واقعی داد. وقتی از پورن فاصله گرفتم، ذهن و روح من بهبود یافت و توانستم دوباره به زندگی عادی و سالم برگردم. این تغییر به من اجازه داد تا به طور واقعی و بدون موانع، به بالاترین پتانسیل خود برسم و عشق و آرامش را تجربه کنم.

ترک خودارضاییپورنپورنوگرافیترک پورنوگرافی
از تحول جنسی تا تحول زندگی! در صفحه ویرگول تحول آنلاین به سوالات کاربران پاسخ میدهیم و مطالب جدیدی را منتشر می کنیم که در سایت اصلی ما نیستند! آدرس سایت تحول آنلاین: Tahavol.online
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید