ویرگول
ورودثبت نام
Tara Veisi
Tara Veisi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

مقابله‌ی تن به تن با سندروم کمال گرایی

خیلی فکر کردم که باید برای دلیل به اینجا اومدنم چه توضیحی بدم. و اساسا این توضیح لازمه یا خیر. چرا داده میشه و به چه کسایی با چه رنج فکری و سنی قابل ارائه است. این فکر کردن اینقدر طول کشید از سایت اومدم بیرون و به این فکر کردم که اگه نمی‌تونم توضیح قابل قبولی ارائه بدم، پس بهتره بیخیالش بشم و فقط یه دنبال کننده شبح‌وار از مطالب مورد علاقه‌ام باشم. اما حتی این هم درست نیست. در تمام زندگیم دچار چنین مشکلی بودم که اگه نمی‌تونم کاری رو با بالاترین کیفیت و به احسن‌ترین نحو انجام بدم، پس باید ولش کنم و بذارم یک نفر دیگه اون کار رو به جای من انجام بده. و این دقیقا چیزیه که در تمام این سالها من رو به عقب کشونده و نذاشته کاری رو انجام بدم. اگه الان جرئت نوشتن رو پیدا نمی‌کردم احتمالا هیچ وقت دیگه‌ای هم اینکار رو انجام نمیدادم و حقیقتا فقط یک دنبال کننده‌ی صرف بودم که به هیچ کدوم از اهدافش نرسیده. فکر میکنم این همون دلیلیه که تمام مدت دنبالش بودم تا بتونم توضیحش بدم و بنویسمش. من اینجام تا جرئت نوشتن رو حداقل برای خودم هم که شده پیدا کنم و شاید، مطالب مورد علاقه‌ام رو دنبال کنم. و در آخر اگه خیلی حالم خوب بود و دوباره عقب نکشیدم؛ معرفی‌ کوتاهی از کتابای مورد علاقه‌ام رو اینجا داشته باشم.

کمال گراییاولین‌ پستچرا اینجا رو انتخاب کردم؟
تارا به معنی ستاره در سانسکریت؛ دانشجوی ارتباطات و علاقمند به مستند، فیلم و کتاب. مروج کتابخوانی و طراح اتاق فرار.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید