ویرگول
ورودثبت نام
tarhokhial
tarhokhial
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ورود به دنیای نوشتن

طراحی کادر برای نوشتن (ورود به دنیای نوشتن)
طراحی کادر برای نوشتن (ورود به دنیای نوشتن)


سلام و درود فراوان

من مدتی است که از نوشتن دور افتادم و فکر می کنم کم کم دارم لذت نوشتن را فراموش می کنم.

اما به نظرم اگر در روز زمانی را به فکر کردن و نوشتن اختصاص بدهیم می تواند خیلی مفید و موثر باشد و کمک مان کند تا دیدگاه و حس بهتری از کارها و دروند زندگی مان داشته باشیم.

برای همین می خواهم باز هم شروع به نوشتن کنم و با انرژی که از انتشار و اشتراک گذاری و دریافت انتقادات و پیشنهادات دیگران می گیرم به این کار ادامه بدهم و سعی کنم بهتر و زیباتر از قبل بنویسم.

اگر شما هم تازه شروع کردید با نوشتن یک پست این تصمیم تان را بیان کنید و با دیگران همراه و همگام شوید.

به امید روزی که با همین نوشتن ها به بهترین خودمان تبدیل بشویم.

لطفا مرا حمایت کنید و حس و حال خوبتان از نوشتن برایم بگویید....




نوشتن
با خیال گل با من بیا تا حوالی اردیبهشت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید