ویرگول
ورودثبت نام
Telma creative studio
Telma creative studio
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

تغییر در زمین بازی 1

برنده بهترین قصه ها را تعریف کرده است.
برنده بهترین قصه ها را تعریف کرده است.

در دنیای زندگی میکنیم که کیفیت محصولات و خدمات به شکل عجیبی به هم نزدیک شده است.در حال نزدیک شدن یه سطح ملالت آوری از استاندارد هستیم.حتی آدم ها هم مثل هم شده اند با رویا های یکسان و اهداف مشابه.

انتخاب از همیشه سخت تر شده است چرا که همه چیز به سطح خوبی از استاندارد نزدیک شده است. حتی آدم ها هم به سطحی از استاندارد رسیده اند ....آنچه من کسب و کار من محصول من خدمات من و دنیای من را از بقیه متمایز میکند چیست؟

برنده کسی است که انتخاب شود ... در هر موضوعی ... خواه در یک انتخاب عاشقانه یا یک انتخاب سیاسی....برای انتخاب شدن باید دیده شد و شنیده....اما در این هیاهو چگونه میتوان دیده و شنیده شد.

یکی از بهترین راه ها تغییر زمین بازی است...تغییر زمین بازی یعنی تغییر داستان

تمام افراد برنده در طول تاریخ کسانی بودند که موفق به خلق داستانی شده اند که بخش بزرگی از جامعه را با خود همراه کرده است.

شاید قصه گویی و داستان سرایی یکی مهم ترین کار های دنیا باشد.

اما چگونه میتوان قصه گو شد؟

در چند پست آینده به داستانسرایی و روش های مختلف آن در کسب و کار برند سازی و زندگی شخصی میپردازیم.

روزمرگیداستانسراییبرندشخصیتمایزخلاقیت
تلما یک تیم خلاق است که به شما کمک میکند متمایز باشید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید