ویرگول
ورودثبت نام
ربات دهه ۶۰ای
ربات دهه ۶۰ای
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

تعجب

یکی از دوستام که فکر می‌کردم سرش شلوغه وقتی فهمیدم امسال بیشتر خونه بوده و کاراش آنلاینه و قراره سال جدید روابط بیشتری درست کنه حسابی جا خوردم! اینطور بود که فهمیدم اکثر آدما تنها هستند. بعد من به تنها مقوله‌ای که فکر نمی کنم ساختن ارتباطات جدیده، یعنی شده جایی برم و سر صحبت رو باز کنم ولی همش در قالب همون صحبته و بعدش هر کسی می‌ره سراغ زندگیش. مثلا این دوستم از اوناس که یه استوری سوال بذاره ۲۰۰ نفر جوابشو می‌دن، تمام قضاوتم از این فیدبک مجازی بود، اصلا نمی‌شه تو دنیای مجازی اطلاعات درستی از کسی بدست آورد. اطلاعات صحیح، زمانیه که رودرروی هم می‌شینید و با هم حرف می‌زنید. اون می‌گه دلم پارتنر می‌خواد من می‌گم نگرد نیست. البته امیدوارم بتونم خودمو کنترل کنم که نظرات منفی ندم چون اون بخش مغزم خاموشه. بقیه رو هم به تنها بودن و درگیر ریلیشن نباش دعوت می‌کنم.

چیه حتما تو هم سال جدید می‌خوای دوست جدید و پارتنر پیدا کنی؟


دنیای مجازیرابطه
ترجیح دادم از محیط بسته بلاگفا بیام بیرون و اینجا بنویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید