ویرگول
ورودثبت نام
time fard
time fard
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

۲-کاری که برای تابستون شروع کردم!

روز دوم نویسندگی #DP ✋???‍?

خدمتتون عارضم یه قرص استامینوفن ۳۰۰ خوردم و اومدم که بنویسم و الان حدوداْ ساعت ۱۲ شبه ...

خب دو روز پیش بود که بعد از نوشتن پست "کاری که برای تابستون شروع کردم" رو به پایان رسوندم رفتم سراغ دیدن دوره طراحی محصول در اسپات پلیر وسط دوره به این نتیجه رسیدم باید برگردم از اول جلسه "معارفه بوت کم‍‍پ" رو ببینم.

خیلی هم برام جذاب بود و به نظرم خیلی چیز ها رو با دیدن مرور جلسه تازه متوجه شدم که امیر رایان چی میگه....??

آشنایی با پرهام باغستانی از قدیمی های Product Design

بعد از اینکه تقریباْ به وسط جلسه رسیدم و با شنیدن اسم پرهام باغستانی ویدیو رو استاپ کردم و در مورد پرهام خوندم که الان فک کنم آمریکاست.

در نهایت توی کارگاه یه گفت گو ازش پیدا کردم و خلاصه نشستم پای ویدیوش که بیش از ۱ ساعت بود...

پرهام باغستانی و گفتگو در کارگاه
پرهام باغستانی و گفتگو در کارگاه

این ویدیو مال سال قبله فک کنم ه هرحال چیزای جالبی یاد گرفتم و دید بهتری از طراحی محصول پیدا کردم - مثلا اینکه برای شروع و مطالعه بهتره از تجربه کاربری User Experience یا همون UX شروع کنیم و اطلاهاتمون رو بالا ببریم که البته خودش دنیایی از دانش های مختلفه ...

دانلود کتاب چگونه کار خودمان را در UX شروع کنیم

منم به صورت عملی دست به کار شدم چند تا صفحه از پی دی اف یه کتاب دیجیتال ۱۸۳ صفحه ای رو برای مطالعه پرینت گرفتم ...

این کتاب مال مجموعه کتاب خانه تجربه کاربری هستش که کلی کتاب توی این زمینه داره...

نقشه راه طراح محصول

بعدشم با سایت زیر آشنا شدم که نقشه راه یا Road Map طراح محصول شدنه !!!!

https://product-design-roadmap.com/

خلاصه در مورد داستان با سلام و نقد های که در رابطه با ریدیزاینش پارسال ترند بود صحبت کردن و...

و اما کتاب هایی که از نشر نوین گرفتم

در انتها چند تا کتاب پرهام گفت که از نشر نوین خریدم. یکیش به دنیا نمی آیند - مدیران ساخته می شوند.

و دیگری هم کتاب ساختن بود که برام جالب بود چون طراح محصول اپل اون نوشته که الان طراح محصول فیسبوک .

اینم آنچه که در این دو روز اتفاق افتاد و با کمترین جزییات سعی کردم مختصر و عنوان وار بگم که حوصلون سر نره ...

۱۴۰۲٫۰۵٫۲۰

ارادت. تایم فرد (امین) ?

تجربه کاربریطراحی محصولنشرنوینتایم فردپرهام باغستانی
تمامی زمان ها منحصر به فرد هستن// توی مسیر موفقیت بیشتر از شکست ها میگم//
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید