ویرگول
ورودثبت نام
تربچه توباغچه
تربچه توباغچه
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

برنامه‌ی فردا، شماره‌ی یک

خب ملت توجه کنین :))

من جدن نیاز دارم تئوری بخونم.(تئوری چیه؟) یعنی اگه تئوری نخونم عملا از وقتم استفاده‌ی درستی نکردم.(چرا؟)

تئوری یا عملی؟ مسئله این است...
تئوری یا عملی؟ مسئله این است...

ممکنه براتون سوال بشه که تئوری خوندن رو باید چجوری شروع کرد؟ (قطعا سوال نمیشه چون نمیدونین تئوری چیه!)

به نظرم خوبه که کتاب یک و کتاب ۲ رو همزمان پیش ببرم. یعنی چی؟ یعنی شروع کنم هر روز یه تیکه از کتاب ۱ رو بخونم، یه تیکه از کتاب ۲. اینطوری برای شروع راحت تره.

پس، فردا شروع میکنم یکم کتاب یک میخونم. بعدش یکم میرم سراغ سوال‌های استادا و در نهایت میرم سراغ کتاب ۲ (the hard part)


پ.ن: اگه مشتاق بودین در مورد جزئیات اینکه تئوری و کتاب یک و کتاب دو و غیره بدونین، توی کامنت‌ها یه چیزکی بگین تا توضیح بدم

پ.ن ۲: الان ویرگول بالای این نوشته مینویسه "خواندن ۱ دقیقه"؟ آخه یک دقیقه زیاده براش :)))

پلنبرنامه ریزیبرنامهروزمرهشبمره
لطفا اگه من رو بیرون از اینجا میشناسین به روم نیارین! مرسی D:
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید