ویرگول
ورودثبت نام
پادکست یار دبستانی
پادکست یار دبستانی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

گفتني ها كم نيست

 پادكست فارسي يار دبستاني
پادكست فارسي يار دبستاني
https://castbox.fm/episode/گفتنی-ها-کم-نیست---پادکست-یار-دبستانی-id5567445-id627927669?utm_source=website&utm_medium=dlink&utm_campaign=web_share&utm_content=%DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%86%DB%8C%20%D9%87%D8%A7%20%DA%A9%D9%85%20%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20-%20%D9%BE%D8%A7%D8%AF%DA%A9%D8%B3%D8%AA%20%DB%8C%D8%A7%D8%B1%20%D8%AF%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-CastBox_FM

دیدنی ها کم نیست

من و تو کم دیدیم

می شود بزرگی دریا را دید و به آن ایمان آورد

می شود لب پنجره نشست و در گذر نسیم

لذت برد

شعر خواند

زندگی مگر چیست ؟

جز همین لحظه هایی که هر لحظه می گذرد.

صبح که از خواب بیدار می شوی و هوا هنوز خنک است و خورشید هنوز جون نگرفته است چقدر دیدنی ست ... .و چقدر دوست داری این صبح ها تکرار شوند .

هنگام طلوع می گویند اگر با خورشید صحبت کنی تمام حرف های دلت به واقعیت می پیوندد .

اما غافل که من همنشین خوبی با طلوع نبوده ام .

تا این لحظه رفیق من شب هایم بوده است و ماه زیبایی که مدام به آن می نگرم .

هر شب من شب شناسی می کنم

و کمی شعر بخوانم ...

و ممنونم باشم از شعر

از شعری که تو باشی و من

بخوانم ...

بخوانم تا بر شو م

قافیه تو را

و باز شعر شوم در ردیف (برگرد)

پادكست فارسي يار ديستانييونس شجاعيدلنوشتهپادكستپادکست فارسی
همه ما داستانی داریم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید