ویرگول
ورودثبت نام
Vahid_s
Vahid_s
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

عید فطر

امروز ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ و عید فطر بود . امسال ماه رمضان برام خیلی سریع گذشت و حس میکنم نتونستم مثل سال‌های قبل ازش استفاده کنم ولی بازم امیدوارم خدا همون عبادت‌های دست و پا شکسته‌ای که داشتم رو قبول کنه .

من از بچهگی عاشق عید فطر هستم . اصلا برام یه شور و حال خاص داره . از نماز عید و پایان روزه گرفتن تا لباس نو و عید دیدنی و تفنگ بازی و شیرینی و آجیل همه‌وهمه باعث میشد، شب قبل عید از اشتیاق زیاد نتونم بخوابم و کل روز رو گیج‌وخواب باشم .

واقعیتش به دلایل مختلف فکر میکردم عید امسال قرار نیست مثل قبل خوش بگذره . امسال چند عزیز رو از دست دادیم و یکی از نزدیکان زندان افتاده . از طرفی با گذشت سال‌ها و افزایش سن دیگه مثل قبل دل ها پاک نیست و زود هیجان زده نمیشه .

اما با وجود همه اینها امسال باز هم فوق‌العاده بود. بازم همون حال و هوا عید تو هوا موج میزد . بازم توی عید همه خوشگل و خوشتیپ شدن . بازم خوشحالیم که این ۳۰ روز یکم بنده بهتری بودیم .

دوباره همه فامیل کنار هم جمع شدیم . و با هم رفتیم خونه تک‌تک بقیه فامیل و خوش و بش کردیم و عید رو تبریک گفتیم . شیرینی و شربت و آجیل خوردیم . حتی بعضی از دوستان قدیم که الان آشنا به حساب میان رو دیدم . هر چقدر توضیح بدم نمیتونم حسی که روز عید دارم و توضیح بدم .

تنها تفاوت عید امسال با بقیه سال ها این بود که الان دیگه از کسی عیدی نمیگیرم بلکه خودم به بچه‌ها عیدی میدم .


خلاصه که براتون بگم عید امسال برای من مبارک بود.

امیدوارم شما هم عید خوبی داشته باشید و طاعات و عباداتتون قبل حق باشه .






عیدعید فطرزاهدان
وَأَن لَيسَ لِلإِنسانِ إِلّا ما سَعىٰ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید