ویرگول
ورودثبت نام
Vania
Vania
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

کتاب، کتاب و کتاب بیشتر…

سلامممم، خوبین؟

من وانیام

میخوام بعنوان اولین پست چندتا از کتابهایی که خودم خیلییی دوسشون دارم رو معرفی کنم و بنظرم پیشنهاد خوبی برای تابتونه!?

  1. پنج قدم فاصله
کتاب پنج قدم فاصله
کتاب پنج قدم فاصله

این کتاب روایت یک رابطه عاشقانه با فراز و نشیب های زیادیه؛فرض کنید عاشق کسی شدین که میدونین نمیتونید هیچگونه تماسی بصورت فیزیکی با اون فرد داشته باشید و زندگیتون درکنار هم ثمره ای جز مرگ یا حداقل بدتر شدن وضع سلامتی هردوی شما نداره! روایت عشقی که بحث مرگ و زندگی در میان هست

۲. ما دروغگو بودیم

تیکه ای از کتاب ما دروغگو بودیم
تیکه ای از کتاب ما دروغگو بودیم

ما دروغگو بودیم جزو اون دسته کتابایی هست که تا صفحه های آخر شما سردرگمین و نمیدونین دقیقا کتاب مال چه زمان و چه موقعیتیه! کتابی احساسی با پایانی فوق العاده شکه کننده... این کتاب واقعا سوپرایزتون میکنه

۳.یاد او

تیکه ای از کتاب یاد او
تیکه ای از کتاب یاد او

این کتاب رو هم برای طرفداران “کالین هوور” که صددرصد پیشنهاد میکنم ولی فکر میکنم بقیه هم از خوندن این کتاب پیشیمون نشن!

این کتاب درکنار تجربه عشق، مشکلات و چیزهایی رو به تصویر میکشه که بنظرم نشون دهنده ذهن خلاق کالین هوور هست



خب اینم از اولین پست? امیدوارم لذت برده باشین و خوشحال میشم اگر انتقاد یا نظری دارین بشنوم?

کتابتجربه عشقرابطه عاشقانهمرگ زندگیمعرفی کتاب خوب
من وانیام، و اینجا قراره بعد و روحیه ادبی منو ببینین???
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید