ویرگول
ورودثبت نام
ولو مغز
ولو مغز
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

هیس اساتید امروز جلسه دارن، برو فردا بیا

اولین دیدار

+ تق تق تق

_ بفرماید؟

+ استاد سلام عرض کردم خدمتتون، بد موقع که مزاحم نشدم؟ اجازه هست؟

_ سلاممممممم آقای خودکار مشکیان، نه عزیزم بیا تو.

+ استاد طبق قرار قبلی که با همدیگه داشتیم برا راهنمایی پایان‌نامه خدمت رسیدم، حقیقتش توی متد و روش‌های آزمایشگاهی کار به چندتا مشکل اساسی بر خوردم و نیاز به راهنمایی دارم.

_ ببین، الان جلسه هیئت مدیره‌ست. من باید برم جلسه. تو یه کاری کن، میتونی بری فردا بیای؟ فردا ساعت 9 اینجا باش تا با همدیگه حلش کنیم.

+ چشم استاد، پس من فردا ساعت 9 خدمت میرسم، ببخشید ترا خدا وقتتون رو گرفتم، روزتون بخیر.

روز بعد راس ساعت 9

+ تق تق تق

_ بفرمایید

+ استاد سلام عرض کردم، دیروز فرمودین ساعت 9 خدمت برسم.

_ دیر اومدی که خودکار مشکیان

+ استاد خودتون دیروز گفتید ساعت 9 بیا

_ من بت گفتم یه ربع به 9 اینجا باش. الان 9 شده، منم الان کلاس دارم، برو فردا بیا. امروز یه خورده خسته‌ هم هستم، فردا بیا حلش میکنیم.

+ باشه چشم، با اجازه استاد.

فردای آن روز

+ تق تق تق

_ بفرمایید

+ استاد سلام

_ سلام خودرکار مشکیان چطوری؟ ببین امروز جلسه هیئت معاونه‌ست، امروز اصلا وقت ندارم، برو فردا بیا.

+ استاد اصلا این جلسات شما برا مشکلات دانشگاه خروجی هم داره؟

_ معلوم که کلی خروجی داره، پوست موز، پوست پسته، پوست فندق، برو از نیروی خدماتی که بعدش میاد اتاق جلسه رو تمیز میکنه بپرس، برو فردا بیا.

+ باشه باشه باشه

فردای روز بعد

+ تق تق تق

_ بفرمایید

+ استاد سلام عرض شد

_ خودکار مشکیان عزیز، یه جلسه مهم فورس ماژوری گذاشتن من باید جنگی برم، امروز جلسه هیئت پریزه‌‌ست.

+ جلسه هیئت پریزه دیگه چیه استاد؟

_ همین هیئت پریز‌های برق خوابگاه‌تون که شب روز خرابه دیگه. تاسیسات گزارش داده هیئت مدیره، یه جلسه و یه شورا براشون تشکیل دادن، منم یکی از اعضای اون شورا هستم، بَده میخوایم مشکلاتتون رو حل کنیم؟

+ استاد مگه شما تخصصتون برقه؟

_ تخصص و رشته که مهم نیست، مهم تجربه‌ست که منم دارم، برو فردا بیا، زیادی هم فضولی نکن.

+ باشه استاد میرم فردا میام

فردای آن روزم رسید

+ تق تق تق

_ بفرمایید

+ سلام استاد، وقت دارین امروز؟

_ خودکار مشکیان امروز جلسه هیئت چمنه‌ست

+ جلسه هیئت چمنه؟

_ آره، میخوایم درباره این چمن‌های ورزشگاه و چمن‌های فضای سبز دانشگاه یه تصمیم گیری مهمی بکنیم، به تغذیه شما هم خیلی ربط داره، برو فردا بیا.

فردا هم آمد اما . . .

فردا آمد اما دیگر خودکار مشکیان نیامد، آری او انصراف داد. براش آرزوی موفقیت میکنم از همین جا.

دانشگاهدانشجوطنزپایان نامهداستان
کانال تلگرام: https://t.me/velomaghz
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید