ویرگول
ورودثبت نام
ونوس راد
ونوس راد
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

بهترین متخصص اکو قلب تهران کیه؟

توی پست قبلیم نوشتم که وضعیت قلبم چقدر خرابه. مخصوصا از وقتی سر خود شروع به خوردن کلرودیازپوکساید کردم بدتر هم شد. با این همه دیگه زدم به سیم آخر گفتم و هرچی شد، شد!

لپ تاپ رو باز کردم و مشغول شدم به سرچ اینکه بهترین متخصص یا کلینیک برای انجام اکو قلب کجاست؟ هر سایتی که باز میکردم یه دکتر رو پیشنهاد میداد. قاعدتا سخت ترین قسمتش هم همین بود که انتخاب کنم کدوم سایت داره بی طرفانه کلینیک رو معرفی میکنه. درسته که اکوی قلبی هم چیزی مشابه هر روش تشخیصی برای مشکلات قلبیه اما من به شدت آدم وسواسی ای هستم روی این موارد. (البته اگر مصرف کلرودیازپوکساید سر خود و بدون تجویز دکتر رو در نظر نگیریم! )

بر خلاف اینکه فکر میکردم هر کلینکی میتونه گزینه ی خوبی برای اکو قلب باشه اما وقتی توضیحات رو توی نت میخوندم متوجه شدم که بهترین متخصص اکو قلب کسی هست که بعد از تجربه بالا، بهترین دستگاه اکوی قلبی رو داشته باشه.

بین چند تا دکتر متخصص قلبی که اکو قلبی انجام میدادن تصمیم گرفتم کلینیک توانیر تهران رو انتخاب کنم. از لحاظ مسافت خیلی به خونه من نزدیک بود و از لحاظ رضایت کسایی که مشکلات قلبیشون با اکو قلبی در کلینیک آریتمی توانیر تشخیص داده شد و درمان شد تاییدش کردم. با این همه قراره مطابق تایمی که واسم تعیین کردن برم و اونجا اکو قلب انجام بدم تا بتونم وخامت اوضاع قلبی که هر روز درد میکنه رو ببینم تا چه اندازه ست!

آها راستی لینک سایتش رو هم اینجا میذارم. نوبت دهی اینترنتیش رایگانه!

سایت کلینیک آریتمی توانیر

اکو قلباکوی قلببیماری قلبیاکوکاردیوگرافی
درباره همه چیز و هیچ چیز!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید