ویرگول
ورودثبت نام
VipKetab
VipKetab
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

کتاب صوتی نظم بیرونی آرامش درونی

سلام?


گرچن تو‌ کتاب توضیح میده چگونه می توان با رفع بهم ریختگی ها و نظم دادن به اوضاع،فضای بیشتری برای خوشبختی داشته باشید

نمیدونم شما چقدر بهش اعتقاد دارین...ولی من تا محیطم خلوت نباشه نمیتونم هیچ کاری انجام بدم...حوصله خوندن کتابهایی مثل فنگ شویی هم نداشتم واقعا???‍♀️

تصمیم گرفتم کتاب صوتی گوش بدم...با اینکه اولش فکر میکردم حوصلشو ندارم یا گوش نمیدم ولی اخرش متوجه شدم ناخودآگاه دارم کارایی که گفته انجام میدم

تجربه خیلی خوبی بود برام؛دیگه کتابهای صوتی هم جزءبرنامم مینویسم هست

در کل اگر شماهم مثل من شلخته هستین و خیلی هم راضی از این شلوغی دورو برتون...اگر تمیز کنین راندمان کارتون خیلی میره بالا ?

من به این کتاب صوتی گوش دادم??نظم بیرونی،آرامش درونی نویسنده گرچن رابین (نویسنده پروژه شادی هم ایشون هستن) ??

من با صدای گوینده شرکت شادن پژواک (خانم فرزانه فائزی)گوش دادم که صدای آرامش بخش داشت

از تو طاقچه با قیمت خیلی کم میتونین تهیه کنین و لذت ببرین

@rasabook

@taaghche_ebookstore

#ناشر_صوتی #ناشر_کتابهای_صوتی #شادن_پژواک #رسابوک #صنعت_نشر #ناشر_دیجیتال

کتاب صوتینظمآرامشکتاب خوب
سلام به پیج من تو اینستاگرام حتما سر بزن@vipketab
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید