ویرگول
ورودثبت نام
𝑨𝒓𝒆𝒛𝒐𝒐 𝒚𝒆 𝑨𝒃𝒊
𝑨𝒓𝒆𝒛𝒐𝒐 𝒚𝒆 𝑨𝒃𝒊
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

likely when

likely when_او و دوستان

این آهنگ و برام فرستاد
و زیرش نوشت:


آره... از هم دوریم...
به لحاظ جغرافیایی
ولی دلامون که بهم نزدیکه...


هر وقت دلت خواست برام بگو
هر وقت راحت بودی
حتی اگه هیچ وقت دوست نداشتی چیزی بگی
بازم منو نزدیک خودت
نزدیک دلت داری


و من حقیقتا اشک در چشمام حلقه زد.
این آدم منو از خودمم بهتر بلده..!

نمیدونم هُما؛
بنظرت خدا خیلیی منو دوست داره؟
بنظرم؛ آره..
خیلی منو دوست داره که تو رو برای من فرستاده:)!
آدمی که مثلِ همون نسیم تنِ منو در بر میگیره
آدمی که دوره خیلی دور اما دلش تُنگِ دلِ خودمه..
من از نزدیک بودنای دور میترسم..
ولی.. تو دوری اما نزدیک:)

***

احتمالا وقتی.. دردا حمله میکنن بهت..؛
من خیلی.. دور از توعم..
زیرِ دردای خودم..!

احتمالا وقتی.. از درد می افتی رو زانوت..!
من خیلی.. دور از توعم...
روی زانوی خودم.

فقط یادت نره..!
تو واینستادی ی نفره..
یکی داره شبیه خودت:))
از این کوهِ درد میگذره..!


منو یادت نره..:)

***


ولی هُمایی:
من خیلی زیاد خوشحالم از اینکه با تو آشنا شدم
من خیلی زیاد خوشحالم از اینکه تو رو کنارِ خودم.. گوشه قلبم دارم..!
من خیلی زیاد خوشحالم از اینکه تو وجود داری
نفس می کشی..
نفست برکت میده به زندگی من
گرمات مثلِ شعله ای تمومِ چلچراغ های قلبم و روشن میکنه
حرفات مثلِ نوری منو در آغوش میکشه
جادوی گیتارت دستم و میگیره و پرتم میکنه وسطِ سناریوهای ذهنم.. جایی که دوست دارم تا ابد همونجا بمونم.. هیچوقت برنگردم وسطِ بلبشوی زندگیم..!
آرامشِ صدات آروم میکنه آشوبهام و..
هُمایی
دوستت دارم
مرسی که.. هرررررچقدر این دنیا سعی کرد بدت کنه.. ولی تو هرگز نخواستی بد بشی!

این آغوش از راهِ دور
برای کسی که
الان نیاز دارم
پیشم باشه

این آغوشِ از راهِ دور
برای کسی که
دلم براش تنگه تنگ شده

این آغوش برای دلکم!
هُمایی من.




آغوشهمایینگارآرزوی آبیرفیق
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید