ویرگول
ورودثبت نام
rozita daghlavi nezhad
rozita daghlavi nezhad
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

مرحمت زیاد

غزل | اشعار ناب | رزیتا دغلاوی نژاد

rozita daghlavi nezhad
rozita daghlavi nezhad


مرحمت زیاد.....

دلواپس گذشته ای جانا غمت مباد/

دیوانه آن رفته ای که پُر شده از تضاد؟/

بی اعتنا شو به کسی که زخم می زند/

کز دیدنشان تو نه غمگین شوی و نه شاد/

من شاخه ای گل سرخ بودم به دست او/

پرپر شدم بیهوده و مرا داد به باد/

دیوانه وار عاشق او بودم اما او/

ندانست قدر دل مرا و ندید آن مراد/

گفت بیا عهد ببند و به من اعتماد بکن

نفرین به عهد دروغین و نفرین به اعتماد/

ترحم به این زخم خورده را دگر نیاز نیست/

خیر خواهی ات به ما رسیده مرحمت زیاد/

شاعر : رزیتا دغلاوی نژاد

انجمن شاعرانرزیتا دغلاوی نژاددلنوشتهاشعارنابشاعر
رزیتا دغلاوی نژاد زاده بیست و نهم آذرماه سال ۱۳۶۷ دکتری تخصصی روانشناسی نابغه بین المللی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید