ویرگول
ورودثبت نام
یلدای روشن🤍
یلدای روشن🤍
خواندن ۷ دقیقه·۴ ماه پیش

نکات روانشانسی و کمی طنز

داشتم تو یادداشت های گوشیم چرخ میزدم با این روبرو شدم یه کوچولو مسخره است فکر کنم مال چند سال پیش باشه به هر حال برای تنوع بد نیست😂🚶🏻‍♀️

اگر کل کتب روانشناسی را بخوانید به این 70 جمله خواهید رسید؛ ۱- روز تولد دیگران را به خاطر داشته باش.

به خاطر که دارم از ده روز قبل برنامه ریزی میکنم ولی دقیقا روز تولدشون یادم میره کلا برا همه چی لحظه آخری مغزم قف میشه🤦🏻‍♀️پارسال انقدر مشغله داشتم که تولد بهترین دوستم رو یادم رفت آخرین نفر تبریک گفتم البته نزاشتم بفهمه بهش گفتم همیشه اولین ها و آخرین ها بیشتر در خاطر میمانند و من میخواستم تأثیر گذار باشم اونم گول خورد.

۲- حداقل سالی یکبار طلوع آفتاب را تماشا کن.

سالی سی بار تماشا میکنم😎

۳- برای فردایت برنامه ریزی کن.

حوصله ندارم مسئله این است!

۴- از عبارت«متشکرم»زیاد استفاده کن.

به همون مرسی قانع باش فرزندم:)

۵- بدان در چه وقت باید سکوت کنی.

سعی میکنی بدانم، دیگه؟

۶- زیر دوش آب برای خودت آواز بخوان.

میخونم از سلام سلام نازگلکای خندون‌(این آهنگ عالیه) تا : چیه چیزی شده چرا ساکتی؟بعضی وقتا هم آهنگای اصیل؛)

۷- احمقانه رفتار مکن.

آخه خیلی باحاله تازه دنیات زیباتر میشه.

۸- برای هر مناسبت کوچکی جشن بگیر.

اوم یه مشکلی هست پوووول عزیزم پوووول.

۹- اجناسی که بچه ها می فروشند را بخر.

متاسفانه تو شهر کوچیکیم همچین چیزی نیست ولی چشم

۱۰- همیشه در حال آموختن باش.

هستم بابا

۱۱-آنچه می دانی به دیگران بیاموز.

اوکی

۱۲- روز تولدت یک درخت بکار.

خودمم تو فکرش بودم ولی درخت از قبر خواهرم بیارم😐

۱۳- دوستان جدید پیدا کن اما قدیمیها را از یاد مبر. باشه سعی می‌کنم...

۱۴- از مکانهای مختلف عکس بگیر.

اینکه کار همیشگیمه

۱۵- راز دار باش.

هستم اصلا آدما میگن چیزایی که تو خلوت میترسن بهش فکر کنن رو میتونن بهم بگن چون میدونن هیچوقت قرار نیست حرفاشون رو به روشون بیارم البته اینکه فراموش میکنم هم بی تاثیر نیست.

۱۶- فرصت لذت بردن از خوشی هایت را به بعد موکول نکن.

چشم ولی غم ها رو موکول میکنم مثل رمان بر باد رفته : بعدا بهش فکر میکنم بعدا '

۱۷- به دیگران متکی نباش.

باشه بجز تقلب

۱۸- هیچ وقت در مورد رژیم غذاییت با کسی صحبت نکن.

رژیمم کجا بود؟

۱۹- اشتباه هایت را بپذیر.

سعی می‌کنم:)

۲۰- بدان که تمام اخباری که می شنوی درست نیست. می‌دانم نصفشان درست نیست اصلا اگه منظورم از تمام مجاز از بعضی باشه

۲۱- بعد از تنبیه بچه هایت, آنها را در آغوش بگیر و نوازش کن.

بچه ام کجا بود؟

۲۲- گاهی برای خودت سوت بزن.

بلد نیستم ولی جیغ میزنم بجاش،خوبه؟

۲۳- شجاع باش , حتی اگر نیستی وانمود کن که هستی , هیچکس نمی تواند تفاوت بین این دو را تشخیص دهد.

میدونم و هستم بشدت.

۲۴- هیچوقت سالگرد ازدواجت را فراموش نکن .

ازدواج کجا بود ولی باشه چشم یاداشت میکنم اوکی؟ چه کاریه اصلا یه تاریخ رند میزاریم ۱۰/۱۰/۱۰

چطوره؟

۲۵- به کسی کنایه نزن.

اوکی ولی خیلی باحاله نمیشه اینو بیخیال شی؟فقط همینو لطفا؟

۲۶- از بین کتاب هایت آنهایی را امانت بده که بازگشتشان برایت مهم نباشد.

اوه شت نمیشه که بهم میگن گدا قهر میکنن زشته

۲۷- به بچه هایت بگو که آنها فوق العاده اند.

میگم انشاالله


۲۹-۲۸- سحر خیز باش = هستم 😌 سعی کن همیشه خیلی هوشیار باشی , شانس گاهی اوقات خیلی آرام در می زند. چشم

۳۰- همیشه ساعتت را پنج دقیقه جلو بکش.

حوصله ندارم ولی همش زود میرسم

۳۱-کسی را که امیدوار است هیچگاه نا امید نکن شاید تنها داروی او باشد..

دقیقا خودمم خیلی با این حرف موافقم بی نهایت

۳۲-وقتی با بچه ها بازی می کنی سعی کن آنها برنده شوند

آخه......باشه بابا

۳۳-هیچگاه در دستگاه پیغام گیر تلفن پیام بی معنی و نامفهوم نگذار...

چرا‌؟خوب بامزه است😒تازه میزنم یه کانال که موزیک پخش کنه صدای تلویزیون رو میبرم رو صد خاموشش میکنم که نفر بعدی روشن کرد سکته رو بزنه، ایح ایح😂

۳۴-وقت شناس باش...

هستم

۳۵-از افراد ناشایست دوری کن.

با نشایست ها بیشتر خوش میگذره ها اما باشه...

۳۶-در پول دادن به بچه هایت خسیس نباش...

اوکی اگه باباشون مشکلی نداشته باشه البته، به هر حال بچه های اونم هستن دیگه واقعاً که داری بین منو شوهرم تفرقه میندازی اه زندگی...🥺

۳۷-اصالت داشته باش... دارم.

۳۸-هیچ وقت به رقیبت اعتماد نکن...

هان رقیب یه لحظه رفیق خوندمش برگام ریخت🍃رقیبم کجا بود بابا تنها رقیب من خودم هستم🗿

۳۹-از حدی که لازم است مهربانتر باش.

سو استفاده میکنن بعضيا

۴۰-وقتی عصبانی هستی به هیچ کاری دست نزن. هیچی؟یه لیوان آبم نخورم یعنی؟ خوب اونم یه نوع کار محسوب میشه دیگه.

۴۱-بهترین دوست همسرت باش.

چشم بزار بیاد نامردم اگه نباشم.

۴۲-تا وقتی شغل بهتری پیدا نکرده ایی شغل فعلیت را از دست نده.

یادم میمونه فعلا که شاغل نیستم.

۴۳-سعی کن مفید ترین و با احساس ترین آدم روی زمین باشی.

آخه چطور؟لعنتی خوب راهکارم بده.

۴۴-از کسی کینه به دل نگیر .

هعی‌ سخته ازم نخواه ` با توو بمونم تو هیچی از من نميدونی

۴۵-برای تمام موجودات زنده ارزش قائل شو

اینو خیلی واقعا رعایت می‌کنم

۴۷-شکست را به راحتی بپذیر. والا تو بازیا که همیشه بازنده ام و از راحتی هم اون ور تر می‌پذیرم

۴۷- وقتی پیروز شدی فخر فروشی نکن. حتی یبارم؟

۴۸- خودت را در گیر مسائل بی اهمیت نکن. مثلا چی؟

۴۹- هرگز به کسی نگو که خسته و افسرده به نظر می آید. عجب عجب عجب بزار به خودش بیاد خوب!

۵۰- همیشه به قولت وفادار باش. باااشه

۵۱- تا می توانی جدایی ها را به وصل تبدیل کن. . اوه باور کن جدایی گاهی اوقات بهتره به وصل تبدیل کنم به شکر خوردن میوفتم.

۵۲- عادت کن که همیشه حتی زمانی که ناراحت هستی خودت را سرحال نشان دهی.

مگه مرض دارم؟ بزار به حال خودم بمیرم خووب. البته من نمیدونم چرا هر وقت حالم بد باشه همه می‌فهمن البته میدونم چرا چون در مواقع عادی پر حرف و پر جنب و جوشم و اینکه به قول مریم : چشمام آینه ی روحمه اینه که من ناراحت باشم بقال سر کوچه هم میفمهه یه مرگیم هست.

۵۳- زندگی را سخت نگیر. نگرفتم خیالت جم مهراد جم نه هاا اون جم

۵۴- هیچ وقت قمار بازی نکن. هعی توام دلت خوشه ها

۵۵- وقتی با کار سختی روبرو شدی به خودت تلقین کن که شکست غیر ممکن است.

وا چرا؟ شکستم جزوی از زندگیه همین بالا خودت گفتی

۵۶- از وسایلت به خوبی محافظت کن. چشم

۵۷- انتظار نداشته باش که پول برایت خوشبختی بیاورد. 🔪نمیاره درست قبول دارم ولی ناموساً گریه کردن تو لامبورگینی بهتره یا پراید؟

۵۸- برای تغییر دادن دیگران بیش از این تلاش نکن. بیش از چی؟دیگران به من چه؟

۵۹- همیشه خوش ظاهر و شیک پوش باش. پول بده پول وده

۶۰- پلها را از بین نبر شاید مجبور شوی بار دیگر از رودخانه عبور کنی. دقیقا اینو خوب اومدی یعنی عالی اومدی

۶۱- خودت را دست کم نگیر. من اصلا خودم رو نگرفتم

۶۲- متواضع و فروتن باش. هستم بابا این ی مورد و واقعا هستم

۶۳- گاهی فراموش کن. چیو؟

۶۴- قدرت بخشندگی را از یاد مبر. لذتی که در انتقام هست یوهاهاهااا

۶۵- نسبت به مردمی که به تو می گویند خیلی صادق و بی ریا هستی محتاط باش. جووون از چه لحاظ؟

۶۶- دوستی های قدیم را دوباره تازه کن. اینم نخواه ازم دست من که نیست.

۶۷- سعی کن زندگی همواره برایت پیام داشته باشد. داره باور کن خیلی داره در حد لالیگا

۶۸- کتاب مورد علاقه ات را برای بار دوم بخوان. برای بار دهمم خوندم کجای کاری برادر؟

۶۹- طوری زندگی کن که روی سنگ قبرت بنویسند: شخصی که از هیچ چیز در ز‌ندگیش پشیمان نبود. این خیلی خیلی خواسته‌ ی زیادیه آدم باید یه جاهایی پشیمونی رو هم تجربه کنه.

خواهر کوچولوم جهت عکس داشتن و قیافه ی من وقتی جواب میدادم :
خواهر کوچولوم جهت عکس داشتن و قیافه ی من وقتی جواب میدادم :


۷۰- و بدان در چه وقت باید سکوت کنی... می‌دانم داش
موجودات زنده
یلدام،عاشق لطافت شکوفه های گیلاس🍒بوی پونه و آویشن کوهی؛عاشق رقص آب فواره، نرمی کاهی کتاب و زیبایی مسحور کننده ی ابر ها☁️در تکاپوی بهتر شدن✨
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید