ویرگول
ورودثبت نام
yasmeen
yasmeen
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

اولين درس جدي زندگيم

امروز حوالي ساعت ١٢ بعداز ظهر از طرف هواپيمايي باهام تماس گرفتن و گفتن پروازتون كنسل شده.

از قبل بار ها اين موضوع رو با خودم "مثلا" حل كرده بودم ولي عجيب ناراحت و نااميد بودم و با ناراحتي بيشتر رفتم هتل هايي كه رزرو كرده بودم رو كنسل كردم.

انگار هدف من كلا اين سفر بوده و خودمو كاملا باخته بودم و تا چند ساعت داشتم به زمين و زمان غرررررر ميزدم و بعدش رفتم پياده روي كردم و در حينش پادكست گوش دادم و بعدشم رفتم ٤ تا كتاب خودمو مهمون كردم بلكهههه بشوره ببره غممو.

و براي اولين بار در طول ٢٢ سال عمرم، مفهوم "هميشه اونجور كه ميخواي پيش نميره " رو با تمام وجودم درك كردم.اولش ميخواستم لج كنم ولي گفتم اخه با كي ميخواي لج كني!!!! زندگي نمياد نازتو بكشه و بگه باشه حالا كه اين كارو كردي ميزارم مسافرتتو بري.

بلكه تو اگه جا بزني و ضعيف عمل كني، در مقابل بقيه وحشي بازي هاي زندگي كم مياري و ازين عمري كه خدا بهت داده به بدترين شكل استفاده خواهي كرد.

و بيشتر فكر ميكنم ، ميبينم كه اين نرفتنه چقدر درس زندگي برام داشته.

تو اين چقد وقت اخير زندگي براي شما چه درسايي داشته؟؟؟؟


شكستارامشدرس زندگي
يه تازه كار كه داره نوشتنو تمرين ميكنه.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید