ویرگول
ورودثبت نام
?ANISA?
?ANISA?
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

به یک دوست نیازمندیم


:(و واقعا جای خالیه یه خواهرو توی زندگیم احساس میکنم:"(


اندکی از خصوصیاتم:


مهربونم


خییییییییییییییییییلی دل نازکم (میدونم خیلی بده اما دنیا باعث شد اینجوری شم)


برای هیچ کدوم از رفیقام چیزی کم نزاشتم فقط تو شادی پیشم بودن و وقتایی که نزدیک تولدشون بود


صمیمی ترین دوستم رفت با دشمنامون و من نمیدونم چرا رفت فقط به یکی گفت که بهم بگه من خیلی بهش

محبت کردم اعصابش خورد میشه:(




از طرف خانواده هم که نگم....


عمم کاری کرد که دشمن با دشمن نمیکنه....


رفت الکی به بابام یه چیزی گفت:(


بابامم.............


خلاصه اینکه عین این سالا و روزارو که رفتار بابام عوض شده و دوستم رفته و عشقی که دیگه ندارمشو گریه کردم


و الان میخوام تمومش کنم دردامو


و به یه دوست نیازمندم:)




رفاقتدوستیخواهرانه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید