ویرگول
ورودثبت نام
ALI NN3(هنوزم اون نویسنده قدیمی زنده ست)
ALI NN3(هنوزم اون نویسنده قدیمی زنده ست)
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

ساعت بخریم؟

سلام توی این مطلب قصد داریم به این بپردازیم ساعت بخریم؟

قبلش نوع های ساعت هارو معرفی میکنم:

خب قبلش انواع ساعتها رو معرفی م یکنممند 4ـ ساعت کلاسیک (انواع این ساعت ها بجز وبلاگ ALI NN هیچ مطلب علمی ندارد)

خب قبلش انواع ساعتها رو معرفی میکنم

1ـ ساعتی سگی

#ارزان
#ارزان

اینها ساعتهای ارزان قیمت هستند همه بخش هایشان متلاشی میشه اما لامصب هنوزم کار میکنه نه اینکه کیفیتش مثل ساعت های سگ جان بالا باشه اما برایت کار میکند منتها خیلی داغونو اصلا یه وعضی

2ــ ساعتهای سگ جان

RADO
RADO

این ساعتها یکی از محبوب ترین نوع ساعت ها هستند و فقط انسانهای سگ پول آنهارا دارند (مخالفم ممکنه مثل من داییش براش بخره?) گفته میشود مردم بسیار به آنها علاقه دارند اما نمیتوانند آنها را بخرند این ساعتها که بعضی از جاهایشان طلا کاری و بعضی اوقات الماس کاری شده تا وقتی که نوه تان فوت کند سالم خواهد بود! با این ساعتها میتوانید در مواد مذاب و در بیشترین عمق دریا غواصی کنید! این ساعتها یک دکمه دارند که وقتی فشار دهید یکدفعه سریع میشوند و ناگهان وایمیستند تا دوباره به مدار برگردند و صاحب ساعت سگ ذوق میشود این ساعتها بسیار جذاب هستند و برندهای آنها مانند:بلنک پین ـ رادو و رولکس هستند

3ـ ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند!
ساعت هوشمند!

یکی از محبوب ترین! انواع ساعت در دنیا ساعت هوشمنده! یعنی از هر 10 نوجوان 8 نوجوان ساعت هوشمند دارد ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش و بلوتوث است و به گوشی کانکت میشود اگر دیدید کسی با دوربین ساعت هوشمندش پز میدهد بدانید که ساعت آن شخص ارزان قیمت است زیرا ساعت هوشمند های گران دوربین ندارند! ساعت هوشمند برای شمارش ضربان قلب و قدم های شما هم استفاده میشود محبوب ترین برند ساعت هوشمند شیائومیه! چون هم ارزونه هم با کیفیت و پره از امکانات های جذاب

4ـ ساعت کلاسیک

ساعت کلاسیک
ساعت کلاسیک

این ساعتها کلاسیک هستن و هیچ ماینتوری ندارن همه چی اونا مکانیکیه و بعضی از اونها باتری هم ندارن ساعتهای کلاسیک بسیار شیک و سالمند پسند هستند و نوجوان ها و جوانان زیاد علاقه ای به این نوع ساعت ها ندارن اما از نظر من داشتن یک ساعت کلاسیک در کنار یک ساعت مدرن خوب هست

5 ـ ساعت اسپرت

ساعت اسپرت
ساعت اسپرت

هم اکنون من دارم با یک ساعت اسپرت در دست این متنو مینویسم این آن ساعتی است که هر جوانی دوست دارد داشته باشد و پیشنهاد میکنم وقتی فروشنده میگه ساعت ضد آبه حتما تو یه لیوان پره آب یک دقیقه بگذارید و امتحانش کنید تا ببینین واقعا ضد آبه یا نه من همین کار رو کردم و الان دوساله کار میکنه باهاش تو رودخانه و جکوزی هم رفتم و پیشنهادش میکنم

واقعا در سال 2022 به ساعت نیاز داریم؟

این روزها همه گوشی دارن و با خودشون گوشی به هرجایی میبرن خب گوشی ها به نسبت ساعت های غیر هوشمند و کلاسیک دقیق تر نشون میدن میگید چرا؟ چونکه ساعت گوشی ها بر اساس اون مکان و چیزی که در وبسایتهای رسمی هست بصورت خودکار تنظیم میشه مثلا شما فکر میکنید که چرا ساعت گوشی حتی بعد از ریست فکتوری هم درسته؟ چون ساعت گوشی شما بصورت خودکار در همون لحظه تنظیم میشه و حتی ثانیه هاش هم دقیقه اگر هم گوشی نداشته باشیم یا با خودمون بیرون نبریم دیگران گوشی دارن و میتونیم از اونها بپرسیم که ساعت چنده اما بودن ساعت در دست هر شخصی تیپشو بهتر میکنه و اونو شیک تر نشون میده اما نکته ای هست شما باید دقت کنید با چه لباسی چه ساعتی میپوشید! مثلا اگر با کت و شلوار میخواهید ست کنید باید یک ساعت نیمه سگ جان بخرید و اگر پولش را دارید ساعتی سگ جان مثل رادو بخرین اما مثلا با یک پیرهن و شلوار میتونید یک ساعت هوشمند بپوشید یا اگر موی فر دارید و با تیپ لش بیرون میرید میتونید یک ساعت اسپرت استفاده کنید

پیشنهاد من چیه؟ خودم از چه ساعتهایی استفاده میکنم؟

از نظر من برای یک تیپ خوب باید از یک ساعت استفاده کرد اما من گلکسی واچ 3 و رادو رو خیلی دوست دارم

خوده من برای تیپ بیرونی و اسپرت از ساعت اسپرت استفاده میکنم اما برای مهمونی و عروسی از ساعت رادو استفاده میکنم که واقعا شیکه اما باهاش تو دریا نمیرم! چون خیلی گرونه! حتی امتحان کردنش هم ریسکه ولی خب یبار که اشتباهی باهاش دستشویی رفتم زیر آب دووم آوردهرچند درباره این ساعت ها ذکر شده که میتونن تا عمق 20 متر هم تحمل کنن

پ ن : یکی از نعمت هایی که خدا به من داده اینه که جای حروف های کیبوردو حفظم و الانکه دارم اینو مینویسم رو تخت خوابیدم و چشمام بسته ست ?

امیدوارم از این متن لذت برده باشید

ALI NN

20 SEPTEMBER 2022

29شهریور 1401


ساعتساعت بخریم؟ساعت اسپرتali nnساعت سگی
آیا ایمان نمی آورید؟ کانال بله:https://ble.ir/alinn2
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید