ویرگول
ورودثبت نام
ALI NN3(هنوزم اون نویسنده قدیمی زنده ست)
ALI NN3(هنوزم اون نویسنده قدیمی زنده ست)
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

من برگشتم !

هاوال H9 یه افرودر خفن عکس بی ربط به متن
هاوال H9 یه افرودر خفن عکس بی ربط به متن

به احتمال زیاد از اونموقع تا حالا اکانت های زیادی از ویرگول رفتن و یکی از چیزهایی که باعث تعجب من شد اینه که اکانت حباب به کلی منحل شده و هیچ اثری ازش نیست از کامنتاش گرفته تا پروفایل و نوشته هاش

اما اکانت واسه همیشه مسدود شده من هنوز استوار و ماندگاره

توی این اکانت گوگل هم من هستم هم دوستم پس لطفا از گذشته من چیزی نگید چون من اونموقعه خدای سوتی بودم !!



یه پیامم دارم برای ویرگول : هی ویرگول چیکار کردی با من تو اینو بم بگو تو نامردی یا من ؟

اینم بدون که تویی که تش باختی من ادامه میدم هنوز من و نشناختی!


بعد جالبه یجوری گفتم نویسنده قدیمی انگار چند ساله تو ویرگولم ?

کلا با اولین اکانت تاسیسی تو ویرگولم که اسمش VENZOOO بود 1 سال و خورده ای تو ویرگولم (هم اکنون بیش از دو سال و این متن برای 9 ماه پیش است )

ولی خودمونیما از سال 2020 دارم براتون مینویسم حال کنید ?

خلاصه که من هنوز هستم



مخلص شوما یک نویسنده شوخ طبع ALI NN(شوخ طبع قدیم)



ali nnحال خوبتو با من تقسیم کنسالویرگولنویسنده
آیا ایمان نمی آورید؟ کانال بله:https://ble.ir/alinn2
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید