ویرگول
ورودثبت نام
zendgidardstanma
zendgidardstanma
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

من ویه پیوند دوباره

ازوقتی کرونا پیداش شد همه یه جورایی حالشون خوب نبود اما یه اده هم ازاین وضعیت استفاده کردندتااونایی که نیازبه انرژی وتقویت قوای ارادی واحساسی دارندقدرتمندبشن وحرکت کنندتاواردنبردی بشن که کروناروهدف گرفته وباکمانی که به دستشون رسیده بود تیرهاشون روبه سمت اهدافشون پرتاب کنند که اتفاقا تواین نبرد بیشترتیرهاهم به هدف می خوردند وانگیزه ای برای سایرافرادتاباگوشیهاشون بیشترکلنجاربرن وازاون کمک بخوان من جمله خودم که باگوشی سامسونگم سعی کردم تجارت مجازیم روکه باوضعیت کرونا، تغییرکرده بودروراه اندازی کنم وبااستفاده ازگوشیم ،به راحتی به مخاطبین هدفم دست پیداکنم وبااستفاده ازاماروارقام وسن وجنس اونهاولوکیشنشون به بهروری درزمینه تولیدمحتوابااستفاده ازبرنامه های عالی وکاربردی گوشیم بتونم ازپس تولیدمحتوای مفید برای مخاطبین هدفم بربیام ورابطه عاشقانه من وگوشیم به اوج خودش برسه حالا دیگه اونومثل دوتاتخم چشام دوسش دارم توکجابودی که من تاحالا قدرت رونمی دونستم کرونا بعضی هاروخوب به هم پیونددادی پیوندهای جدید روبه همه تبریک میگم وازاینکه چشمان ماروبه روی خیلی ازابزارهاوموقعیت هایی که توجه چندانی بهش نداشتیم معطوف کرد حالا بایه تعامل مستقیم بامخاطب هم کلامی وهم احساسی ارتباط هاشکل میگیره واین یه روح تازه ای به کالبد کسب وکارم داده وگالکسی خوب داره جولون میده وشبهای سردزمستون با ارتباط گرمش خیلی لذت بخش ودلچسب ترشده




فوایدکرونابازنشرسامسونگ منتجارت مجازی
حسن صالحی هستم به نوشتن علاقه مندم وباوردارم زندگی بادستان خودماساخته میشه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید