ویرگول
ورودثبت نام
zahra
zahra
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

قدر لحظه ها

درحالی که 3 روز به شروع سال نو مونده دچار یه حسی شدم...

اینکه سال خودم رو چجوری گذروندم؟

شاد؟ غمگین؟ آیا چیزهایی که از دست دادم از چیزهایی که به دست آوردم بیشتر بوده؟ یا یرعکس...

و خیلی سوالای دیگه ...

میدونید وقتی به اتفاقای این سال نگاه میکنم به این نتیجه میرسم که من هیچوقت قدر داشته هامو ندونستم

و اگه الان دوباره برگردم بیشتر قدرشونو میدونم

قدر آدمایی که الان نیستن...

قدر لحظه هایی که دیگه تکرار نمیشن...

دلیل من از گذاشتن این پست این بود که بگم بیایم کمی به خودمون توی این یکسال فکر کنیم

چقدر اشتباه کردیم ، چقدر خوب بودیم و چقدر باید بهتر بشیم ...

اینکه باید برای تک تک لحظاتمون ارزش قائل بشیم

برای آدمای اطرافمون حتی برای چند دقیقه بیشتر دیدنشون...

زندگی رو طولانی نبینیم و (زندگی همین روزهایی است که منتظر گذشتنش هستیم)

شروعی دوباره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید