ویرگول
ورودثبت نام
زهره آزادی
زهره آزادی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

چطور شد که نوشتن را من برگزیدم از میان این همه خوبان؟

سلام

من زهره آزادی هستم و با وجود تجربه یکساله نوشتن برای سایتهای مختلف با موضوعات متفاوت, این اولین بلاگ پست من هست که به نام خودم از طریق ویرگول منتشر میشه و از این بابت خیلی هیجان زده هستم.

در این بلاگ پست به این سوال جواب میدم که

چی شد که به نوشتن روی آوردم؟

برای پاسخ به این سوال باید یه فلش بک بزنم به قبل از زمانی که این تصمیم رو گرفتم. چند سالی میگذره از زمانی که به دیجیتال مارکتینگ علاقمند شدم, در این زمینه سرمایه گذاری کردم و دوره مدیریت ارشد کسب و کار رو در گرایش های مدیریت استراتژیک و مارکتینگ گذروندم. این اواخر به طور خاص در زمینه نقش بازاریابی محتوایی و سئو در معرفی و ارتقای کسب و کارها عمیق شدم و طی یک سال اخیر برای سایتهای مختلفی در زمینه های متفاوت محتوانویسی کردم.

در خلال این مدت ترسم از نوشتن ریخت اما هنوز نیاز به یادگیری اصول داشتم کما اینکه سالها قبلتر(وقتی در بلاگفا بلاگ نویسی رو شروع کردم) شوق و قریحه نوشتن رو داشتم اما از اصولش بیخبر بودم. این قریحه بعدتر در فیس بوک و اینستاگرام هم جرقه هایی زد اما مستمر و هدفمند نبود تا اینکه بعد از بارها تو در و دیوار رفتن ها و سالها زمان بی زبون رو پای دوره های رویافروشی حرام کردنها, با جناب طالبی و دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگشون آشنا شدم.

از اونجایی که دوره هاشون کاملا پروژه محور و عملی هستن و به قول خودشون یادگیری رو بهمون یاد میدن, چند عنوان کتاب و اشخاصی رو طی دوره معرفی کردن که نیما شفیع زاده و کتابش اصول تولید محتوای متنی هم بینشون بود که با وجود اینکه اسمشون به گوشم خورده بود و لینکدین و اینستاگرامشون رو دنبال میکردم اما با خوندن کتاب و پیاده سازی شون در محتواهایی که تمرینی نوشتم, هم جواب سوالهامو گرفتم و هم درست نوشتن رو بیشتر یاد گرفتم.

و حالا با تمام اوصافی که از مسیر براتون نوشتم,

" من اینجام که بیشتر بنویسم و یاد بگیرم"

اینجا برای من جاییه برای دیده شدن محتوام و محک خوردنش تا مسیر درست خودم رو پیدا کنم پس نظرات و بازخوردهای شما برام خیلی ارزشمند و سازنده خواهد بود.

ممنون که تا انتهای اولین بلاگ پستم همراهیم کردید و خیلی زود با بلاگ پست های دیگر برمیگردم. تا اون موقع با نظراتتون و اشتراک گذاری لینک اولین من به دیده شدن بیشترش کمک کنید.

ZAZADI

بلاگ پستبازاریابی محتواییدیجیتال مارکتینگzazadiنوشتن
وبلاگ نویس قدیمی و نگارنده محتوا و سئوی جدید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید