ویرگول
ورودثبت نام
زهره ترقوئی | Zohreh Targhoei
زهره ترقوئی | Zohreh Targhoei
خواندن ۵ دقیقه·۷ ماه پیش

لیست خواب من

زمانی که برای دوستی تعریف می‌کنم که مشکل خواب دارم یعنی برخلاف خیلی‌ها که نمی‌تونن راحت بخوابن یا کم خواب شدن یا خوب خوابشون نمی‌بره من مثل یه خرس می‌خوابم بیشتر از ۱۲ ساعت در روز!!! میزنن زیر خنده و میگن اوکی مشکلی نداره که ساعت بذار بیدار شو!! یعنی وقتی اینو میگن انگار تو همون لحظه یه نفر بهم تجاوز می‌کنه دقیقا همینقدر دردش برام زیاده، من با هیچ زنگ و ساعتی بیدار نمی‌شم یعنی بیدار می‌شم اما درست مثل عکس اون منبع صدا رو خفه می‌کنم و دوباره مثل ربات می‌خوابم همین!!! و خونواده‌ام؟؟؟ من که خونواده‌ای ندارم!!! وقتی به داداشم میگم بیدارم کن این درست نیست که من و تو اینطوری زندگی کنیم میگه حالا نه اینکه من و تو خیلی زندگی خوب و شادی داریم فقط همین خوابمون مونده که حلش کنیم؟؟ بله زندگی خوب و عالی نداریم تو یه جهنم گیر افتادیم که همه میگن وای خوش به حالتون بچه‌های دو تا کارمند هستین و چون برچسب بچه‌های کارمند بودن رو یدک می‌کشیم این یعنی هیچ مشکلی تو زندگی نداریم اما اینطوری زندگی کردن رو هیچی توجیه نمی‌کنه ... این مشکل قابل بیان نیست فقط اعداد و ارقام و مقایسه کیفی اون می‌تونه شدت این بحران رو نشون بده و لعنت به اون پدر و مادر بی‌شرفی که چنین زجری رو می‌بینن و در جواب فقط شروع می‌کنن به شمردن دردهای خودشون و میگن ما واسه دردای خودمون چیکار کردیم که برای تو بکنیم!!

لیست خواب من:

۲۱ آبان: ۵ صبح خواب / ۲ عصر بیدار

۲۲ آبان: ۵ صبح خواب / ۶عصر بیدار

۲۳ آبان: ۸/۵ صبح خواب / ۹/۵ شب بیدار

۲۴ آبان: ۸ صبح خواب / ۴ عصر بیدار

۲۵ آبان: ۱۱ صبح خواب / ۴ عصر بیدار

۲۶ آبان: ۷ صبح خواب / ۷ شب بیدار

۲۷ آبان: ۹ شب خواب / ۲ ظهر فرداش بیدار

۲۸ آبان: ۹ شب قبل خواب / ۲ ظهر بیدار

۲۹ آبان: بدون خواب (از روز قبل بیدار)

۳۰ آبان: ۵ صبح خواب / ۵ عصر بیدار

۱ آذر: ۱۲ ظهر خواب / ۱۱ شب بیدار

۲ آذر: ۱۰ صبح خواب / ۷/۵ شب بیدار

۳ آذر: ۳ عصر خواب / ۹ شب بیدار

۴ آذر: بدون خواب (از روز قبل بیدار)

۵ آذر: ۱۲ شب خواب / ۱۲ ظهر بیدار

۶ آذر: ۷ صبح خواب / ۷ شب بیدار

۷ آذر: ۳ عصر خواب / ۶ عصر بیدار

۸ آذر: ۷ صبح خواب / ۲ ظهر بیدار

۹ آذر: کل روز خواب (ساعت نامشخص)

۱۰ آذر: ۴ ظهر خواب / ۱۱/۵ شب بیدار

۱۱ آذر: کل روز بیدار (ساعت نامشخص)

۱۲ آذر: ۱۲ ظهر خواب / ۷/۵ شب بیدار

۱۳ آذر: ۱۲ ظهر خواب / ۱۱/۵ شب بیدار

۱۴ آذر: ۱۰ شب خواب / ۱۰ صبح فرداش بیدار

۱۵ آذر: ۱۰ شب قبل خواب / ۱۰ صبح بیدار

۱۶ آذر: ۱۲ ظهر خواب / ۶ عصر بیدار

۱۷ آذر: ۱۱ ظهر خواب / ۹ شب بیدار

۱۸ آذر: ۸ شب خواب / ۶ صبح فرداش بیدار

۱۹ آذر: ۸ شب قبل خواب / ۶ صبح بیدار

۲۰ آذر: ۳ صبح خواب / ۴ ظهر بیدار

۲۱ آذر: ۱۰ صبح خواب / ۹ شب بیدار

۲۲ آذر: ۲/۵ ظهر خواب / ۱۲ شب بیدار

۲۳ آذر: ۳ شب خواب / ۸ صبح بیدار

سه ساعت بعد از بیدار شدنم از روز قبل دوباره خوابم برد تا ساعت ۸ صبح این حجم از خواب آلودگی چیزی جز بیماری نیست

۲۴ آذر: ۷ صبح خواب/۱۲ شب بیدار

هفده ساعت خواب در یک شبانه روز؟؟؟ اونم در حالی که شب‌های قبلی هم کولاک وار خواب بودم؟ چطور میشه چنین چیزی رو طبیعی دونست؟

۲۵ آذر: ۹ شب خواب / ۳ صبح فرداش بیدار

۲۶ آذر: ۸ شب خواب / ۶/۵ صبح فرداش بیدار

۲۷ آذر: ۶/۵ صبح بیدار / کل روز بدون خواب

۲۸ آذر: ۷ صبح خواب / ۷ شب بیدار

۲۹ آذر: ۵/۵ عصر خواب / ۶/۵ صبح فرداش بیدار

۳۰ آذر: ۵/۵ عصر روز قبل خواب / ۶/۵ صبح بیدار

۱ دی: ۱۱ شب قبل خواب / ۱۲ ظهر بیدار

۲ دی: ۷ صبح خواب / ۶ عصر بیدار

۳ دی: ۷ عصر خواب / ۹ صبح فرداش بیدار

۴ دی: ۹ صبح بیدار / بدون خواب

۵ دی: ۳/۵ صبح خواب / ۱ ظهر بیدار

۶ دی: ۴ عصر خواب / ۱۱/۵ صبح فرداش بیدار

فقط یک ساعت بین ۱۱/۵ شب تا ۱۲/۵ شب بیدار شدم و بعد دوباره خوابم برد خوش بینانه حساب کنیم حدود ۱۸ ساعت خواب بودم (:

این هم فهرستی از شرایط خواب من صرفا برای اینکه نشون بدم وقتی میگم بیمارم یعنی چی؟ واقعا خیلی مسخره‌اس که من حتی بیماریم رو نمی‌تونم به کسی ثابت کنم اونوقت چطور ازشون انتظار داشته باشم برای بهبود من کاری انجام بدن اونم این آدم‌هایی که حتی اگر زخم رو با چشم ببینن میگن لوس بازیه ولش کن!!

خونواده عزیزم حاضر به بیدار کردن من نیستن، پدرم با طعنه میگه حالا نه اینکه خیلی عرضه درس خوندن یا کار کردن داره که می‌خواد صبح زود بیدار شه؟ مادرم میگه حالا من واسه دردهای خودم چیکار کردم که واسه تو بخوام بکنم؟ و برادرم؟؟ مثلا جوون مملکته که خیلی راحت فلاکتش رو قبول کرده و میگه زهره توی این خونواده مریض همین که زنده‌ایم خودش خیلیه از خودت خیلی انتظار نداشته باش!

پس من واقعا برای چی زنده‌ام؟ برای چی نفس می‌کشم؟ کاش حداقل بمیرم، حداقل بمیرم و اعضای بدنم رو اهدا کنم تا شاید به درد یه آدم سالم بخوره تا اینکه اینطوری مثل یه زالو فقط یه مصرف کننده بی ارزش باشم چیزی که پدر و مادر نازنینم هستن من واقعا نمی‌فهمم آدم وقتی پیر میشه چطور می‌تونه اینقدر پرتکبر و احمق باشه یعنی حتی یه نگاه به وجود بی‌ارزش خودشون نمی‌اندازن که بفهمن چقدر شبیه یه زالو هستن؟ چرا اینا نمی‌میرن؟ واقعا چرا؟؟؟ من یا پدر و مادرم هیچ سودی تو این دنیا نداریم جز اینکه هوای بیشتری تنفس می‌کنیم و عین احمق‌ها فقط از زندگی ناله می‌کنیم

پست شماره ۳۶ / ۹۸۹ کلمه

تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۲

سایت ویرگول

خواببیماریبیماری روانزندگی بدون پولخانواده سمی
هیچ مطلبی بی‌هدف نوشته نشده، با خوندن هر مقاله به اعماق ذهن و مغز من سفر می‌کنی و در مسیر شکافت و بررسی احساسات و دغدغه‌هام سهیم می‌شی پس با دقت بخون!!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید