ویرگول
ورودثبت نام
Hosna mahmoudizadeh
Hosna mahmoudizadeh
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

چالش حسنا(عنوان: بجز نوشتن چه کاری بلدی !؟)(موضوع: این پست حاوی عکس خودم هست!)

سلام خوب همین طور که از موضوع چالش معلوم هست باید درباره ی استعداد هایی خودتون بجز نوشتن عکس و...... بگذارید مثلا من خیلی خوب بلدم نقاشی کنم عکسش رو می گذارم و یا من خیلی خوب می تونم سنتور بزنم صدای ضبط شدش رو می گذارم خوب می دونم تا الان خیلی بد توضیح دادم چون خیلی خوب بلد نیستم توضیح بدم.

خوب این ها رو ولش کنید از موضوع چالش همه متوجه می شوند.

خوب حالا من شروع می کنم.

من توی نقاشی و گوینده بودن و عکس گرفتن خوبم فقط نقاشی هام و عکس های که گرفتم رو براتون می گذارم?.

باورتون نمیشه روی کارتون کشیدم
باورتون نمیشه روی کارتون کشیدم
این هم همین طور
این هم همین طور
این روی برگه کشیدم
این روی برگه کشیدم
من فکر می کنم این می تونه شبیه آلبالو باشه.
من فکر می کنم این می تونه شبیه آلبالو باشه.
این رو از روی یک عکسی کشیدم که الان ندارمش.
این رو از روی یک عکسی کشیدم که الان ندارمش.
توی کتاب ریاضی کشیدم!
توی کتاب ریاضی کشیدم!
توی کتاب ریاضی ششم!
توی کتاب ریاضی ششم!
توی کتاب ریاضی ششم!
توی کتاب ریاضی ششم!
توی کتاب ریاضی ششم!
توی کتاب ریاضی ششم!
 این رو از روی عکس کشیدم که الان عکس رو ندارم.
این رو از روی عکس کشیدم که الان عکس رو ندارم.
از روی عکسی که عکسش رو ندارم با کمی تغییر.
از روی عکسی که عکسش رو ندارم با کمی تغییر.


یک صفحه نقاشی می کشم یک صفحه از این ها می کشم??.
یک صفحه نقاشی می کشم یک صفحه از این ها می کشم??.


خواسم بکشم نشد ??.
خواسم بکشم نشد ??.
اینم از نقاشی جه عرض کنم
اینم از نقاشی جه عرض کنم
اینم خطی خطی کمی نقاشی.
اینم خطی خطی کمی نقاشی.
این رو برای کلاس فرهنگ و هنر کشیدم.
این رو برای کلاس فرهنگ و هنر کشیدم.
 اینم همین طور.
اینم همین طور.
اینم همین طور.
اینم همین طور.
اینم همین طور.
اینم همین طور.
این رو پدرم گفت بکش.
این رو پدرم گفت بکش.
اینم کلاس سوم کشیدم
اینم کلاس سوم کشیدم
اینم پدرم گفت بکش.
اینم پدرم گفت بکش.
اینم برای فرهنگ و هنر کشیدم.
اینم برای فرهنگ و هنر کشیدم.
وقتی ماه گرفتگی بود گرفتم که اگر از نزدیک ببینید جالب به نظر میاد.
وقتی ماه گرفتگی بود گرفتم که اگر از نزدیک ببینید جالب به نظر میاد.


این رو حتما قبلا دیدید تو پست : تنها جایی که می تونم عکس های زیبا بگیرم.
این رو حتما قبلا دیدید تو پست : تنها جایی که می تونم عکس های زیبا بگیرم.


حیاط.
حیاط.
خونه ی مادر بزرگ و پاهای من ??.
خونه ی مادر بزرگ و پاهای من ??.
از لای کتاب نگارش ??.
از لای کتاب نگارش ??.
دریای بندرعباس.
دریای بندرعباس.
دریای بندرعباس.
دریای بندرعباس.
دریای بندرعباس.
دریای بندرعباس.
دریای بندرعباس و نون کردن خانم های بندری.
دریای بندرعباس و نون کردن خانم های بندری.
بندرعباس.
بندرعباس.
بندرعباس.
بندرعباس.
حیاط.
حیاط.
حیاط.
حیاط.
حیاط.
حیاط.
میناب.
میناب.
میناب.
میناب.
درخت انبه در حیاط گل داده جدید گرفتم بهار نزدیک است.
درخت انبه در حیاط گل داده جدید گرفتم بهار نزدیک است.


اولین کفشدوزکی که دیدم ?? جدیده !.
اولین کفشدوزکی که دیدم ?? جدیده !.

تموم شد .

برید .

دنبال عکس من هستید ؟

نیست گولتون زدم نه نه نرید .

بیاید منظورم از عکس این نقاشی بود.

خودم رو گشیدم واقعا شبیه شده ?
خودم رو گشیدم واقعا شبیه شده ?


تگ چالش بجز نوشتن چه کاری بلدی یادتون نره

بجز نوشتن چه کاری بلدیچالشحال خوبتو با من تقسیم کن
داشتن اعتقادات متفاوت نباید موجب جدایی انسان های #باشعور شود!《یک ESFP :◇》
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید