آموزش جامع فیگما - ساخت پروتوتایپ در Figma و Multiple Flows

آموزش جامع ساخت پروتوتایپ در فیگما و Multiple Flows
آموزش جامع ساخت پروتوتایپ در فیگما و Multiple Flows

در این آموزش قصد دارم نحوه ساخت پروتوتایپ در فیگما رو از صفر و بصورت جامع به شما آموزش دهم.

پروتوتایپ مثل یک روح هست که شما اون در قالب وایرفریم یا طرح یو ای خودتون می دمید تا اون طرح زنده بشه. در واقع شما با پروتوتایپ می آید اینتراکشن ها یا حرکت های تعاملی مختلفی به طرحتون اضافه می کنید.

در نتیجه به عنوان مثال زمانی که کاربر بر روی یک دکمه کلیک کرد وارد صفحه دیگه بشود و یا اینکه اگر بخش به خصوصی از صفحه را درگ کرد، به صفحه دوم آنبوردینگی که طراحی کردید منتقل بشه و حرکات و اینتر اکشن های مختلف دیگه ای که در این ابزار وجود دارد.

شما هم از پروتوتایپ در طراحی یوای و هم در طراحی یوایکس برای اهداف مختلف استفاده می کنید. به عنوان مثال یک طراح یوایکس می تونه با ساخت پروتوتایپ وایرفریمی که ایجاد کرده، نحوه ی تعامل کاربر با بخشی از اپلیکیشن رو نشون بده.

همچنین در این آموزش به ویژگی جدید multiple flow در فیگما نیز می پردازم و در آخر این آموزش پیشنهاد ویژه ای برای شما دارم، پس تا آخر این آموزش با من همراه باشید.


به دلیل اینکه فیلم بر روی یوتیوب قرار دارد، برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی لینک زیر بزنید تا بتوانید آن را مشاهده کنید.
آموزش جامع ساخت پروتوتایپ در فیگما و Multiple Flows

‌ ‎

قسمت های دیگر آموزش Figma را در کجا ببینیم؟

شما می توانید تمام قسمت های آموزش Figma را در بخش آموزش Figma وبلاگ و یا اینکه در لیست پخش آن در یوتیوب ببینید.

شما می توانید از طریق لینک زیر در کانال یوتیوب یا خبرنامه وبلاگ شخصی من عضو شوید تا از جدیدترین آموزش ها سریع مطلع گردید.

لینک های مفید + ارتباط با من + آموزش های رایگان طراحی و بهبود فردی و شغلی
این پست اولین بار در وبلاگ شخصی من منتشر شده است.