آموزش تصویرسازی: تصویرگری را از کجا شروع کنم؟ - گفتگو با سحر سبحانی - بخش دوم

خوش اومدید به بخش دوم گفتگوی من و سحر سبحانی در مورد نحوه ی یادگیری تصویرسازی از صفر. در این گفتگو در ادامه صحبت های قبل مرحله به مرحله مسیرها، مفاهیم و ابزارهایی را که شما برای تبدیل شدن به یک تصویرساز نیاز دارید را به شما معرفی میکنیم.

این گفتگو در 3 بخش تنظیم شده که می توانید با عضویت در کانال از انتشار بخش آخر آن نیز مطلع شوید.

سحر بیش از 10 ساله که در این حوزه داره فعالیت میکنه و تجربه یادگیری از محیط آکادمیک، آموزشگاه و هم بصورت خودخوان رو دارد و شما می تونید مسیر یادگیری تصویرسازی را از صفر یاد بگیرید.




به دلیل اینکه فیلم بر روی یوتیوب قرار دارد، برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی لینک زیر بزنید تا بتوانید آن را مشاهده کنید.
آموزش تصویرسازی: تصویرگری را از کجا شروع کنم؟ - گفتگو با سحر سبحانی - بخش دوم



محتوای آموزش تصویرسازی: تصویرگری را از کجا شروع کنم؟ بخش دوم

01:03 | کدام آموزشگاه را برای یادگیری تصویرسازی پیشنهاد می دهید؟

03:14 | برای یادگیری تصویرسازی بصورت خودآموز از کجا شروع کنیم؟

06:13 | آبا کسی با بلد بودن یک ابزار مثل فتوشاپ یا ایلوستریتور، یک تصویرساز با مهارت می شود؟

12:02 | کسانی که در بخشی از مهارت تصویرسازی ضعف دارند، چه کاری انجام دهند؟

15:04 | برای تولید ایده و افزایش خلاقیت در تصویرسازی چه راهکاری پیشنهاد می دهید؟

19:21 | وبسایت هایی برای دیدن نمونه کارهای تصویرسازی و آرشیو درست کردن

21:17 | نمونه کارهای تصویرسازی خود را در چه سایت هایی به نمایش بگذاریم؟

23:44 | چه کار کنیم که کارهای تصویرسازی ما بهتر و سریعتر دیده شود؟




شما می توانید بخش آخر این گفتگو را در کانال یوتیوبم ببینید و با عضویت در کانال و زدن کلید زنگوله از انتشار آنها مطلع شوید.

عضویت در کانال یوتیوب

شما می توانید از طریق لینک زیر در کانال یوتیوب یا خبرنامه وبلاگ شخصی من عضو شوید تا از جدیدترین آموزش ها سریع مطلع گردید.

لینک های مفید + ارتباط با من + آموزش های رایگان طراحی UI/UX و ...
این پست اولین بار در وبلاگ شخصی من منتشر شده است.