آموزش UI/UX - طراحی رابط کاربری را در 2022 از صفر چطور و از کجا یاد بگیریم؟

در این آموزش قصد دارم مراحل و مسیرهایی که من برای یادگیری طراحی رابط کاربری (UI/UX) را رفتم به شما نشان دهم تا در مسیر یادگیری طراحی رابط کاربری (و همچنین تجربه کاربری) دچار سردرگمی نشوید.


به دلیل اینکه فیلم بر روی یوتیوب قرار دارد، برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی لینک زیر بزنید تا بتوانید آن را مشاهده کنید.

آموزش UI/UX - طراحی رابط کاربری را از صفر چطور و از کجا یاد بگیریم؟


محتوای این آموزش:

  • 00:00 هدف این آموزش چی هست؟
  • 00:41 نکات خیلی مهم پیش از شروع یادگیری طراحی UI
  • 02:37 اولین مرحله در یادگیری طراحی رابط کاربری
  • 03:28 آموزشگاه ها و دوره های آموزشی طراحی UI
  • 03:57 پیش شرط‌ های خیلی مهم برای انتخاب آموزشگاه، استاد یا دوره آموزشی
  • 06:27 اصول پایه و اساسی دیزاین رابط کاربر
  • 07:38 نحوه انتخاب ابزار طراحی رابط کاربری UI
  • 09:44 چطور مهارت طراحی یوآی رو سریعتر یاد بگیریم؟
  • 11:08 روش های تمرین طراحی رابط کاربری UI Design
  • 12:03 دستورالعمل های طراحی رابط کاربری موبایل اندرویید و اپل
  • 13:20 مقالات و مطالب جدید طراحی رابط کاربری را از کجا مطالعه کنم؟ UI
  • 14:26 چطور و کجا طرح های رابط کاربری خود را به نمایش بگذاریم؟
  • 15:36 بهترین و جامع ترین دوره آموزش دیزاین رابط کاربری فارسی UI Design


آموزش های دیگر UI/UX را در کجا ببینیم؟

شما می توانید تمام آموزش های UI/UX را در بخش آموزش UI/UX وبلاگ و یا اینکه در لیست پخش آن در یوتیوب ببینید.

شما می توانید از طریق لینک زیر در کانال یوتیوب یا خبرنامه وبلاگ شخصی من عضو شوید تا از جدیدترین آموزش ها سریع مطلع گردید.

لینک های مفید + ارتباط با من + آموزش های رایگان طراحی UI/UX و ...