آموزش فیگما - طراحی UI/UX از صفر در 30 دقیقه با مثال کاربردی

آموزش فیگما - طراحی UI/UX از صفر در 30 دقیقه با مثال کاربردی
آموزش فیگما - طراحی UI/UX از صفر در 30 دقیقه با مثال کاربردی

در قسمت اول سری آموزش های فیگما / Figma قصد دارم طراحی UI/UX را با یک مثال کاربردی از طراحی اپلیکیشن سفارش غذا در 30 دقیقه به شما آموزش دهم.

در این آموزش از صفر و با دانلود و ثبت نام در فیگما شروع می کنیم و در ادامه صفحه ورود یا Login و صفحه اصلی اپلیکیشن سفارش غذا را طراحی میکنم و در همین حین نحوه استفاده از فیگما را به شما آموزش می دهم.

فیگما ابزار تحت وبی است که برای کارهای مختلف شما می توانید از آن استفاده کنید. من در سری آموزش های مختلف فیگما قصد دارم آموزش طراحی رابط کاربری و همچنین تجربه کاربری یا UI/UX را به شما آموزش دهم.


به دلیل اینکه فیلم بر روی یوتیوب قرار دارد، برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی لینک زیر بزنید تا بتوانید آن را مشاهده کنید.
آموزش فیگما - طراحی UI/UX از صفر در 30 دقیقه با مثال کاربردی


در آموزش فیگما از صفر در 30 دقیقه چه چیزهایی یاد می گیریم؟

محتوای آموزش فیگما از صفر در 30 دقیقه با مثال کاربردی با مثال کاربردی :

  1. 00:23 | معرفی مثالی که در طول آموزش فیگما در 30 دقیقه طراحی می شود
  2. 00:44 | نکته مهم قبل از طراحی فیگما
  3. 01:24 | آموزش نصب فیگما Figma
  4. 02:02| نحوه ثبت نام در فیگما Figma
  5. 02:28 | نحوه دانلود فیگما Figma
  6. 02:34 | معرفی دیگر نرم افزارهای فیگما
  7. 03:15 | نحوه وارد / لاگین شدن به فیگما Figma
  8. 03:36 | نحوه دانلود نمونه UI برای آموزش فیگما
  9. 05:25 | نحوه Zoom in / out در فیگما Figma
  10. 05:45 | معرفی فریم یا آرتبورد در فیگما Figma
  11. 05:52 | نحوه ساخت فریم در فیگما Figma
  12. 06:10 | معرفی انواع فریم برای گوشی ، تبلت و وب در فیگما
  13. 07:03 | نحوه کپی کرده اشیا و فریم ها در فیگما
  14. 07:35 | طراحی صفحه ورود یا لاگین در فیگما
  15. 07:56 | گرد کردن گوشه فریم در فیگما
  16. 09:10 | نحوه سایه دادن به آبجکت ها در فیگما
  17. 11:50 | دانلود و مدیریت آیکان های SVG
  18. 20:07 | شروع طراحی صفحه سفارش غذا
  19. 20:33 | گروه کردن اشیا در فیگما
  20. 27:12 | تنظیم فاصله مساوی بیان آبجکت ها در فیگما


شما می توانید از طریق لینک زیر در کانال یوتیوب یا خبرنامه وبلاگ شخصی من عضو شوید تا از جدیدترین آموزش ها سریع مطلع گردید.

لینک های مفید + ارتباط با من + آموزش های رایگان طراحی و بهبود فردی و شغلی
این پست اولین بار در وبلاگ شخصی من منتشر شده است.