بازار سنتی یا فروشگاه آنلاین لپ تاپ

لپ تاپ جدیدم
لپ تاپ جدیدم


نمیدونم این چه وضعشه چند روز پیش رفتم لپ تاپ سرفیس بوک 2 بخرم هر جا رفتم قیمتا خدا تومن بود فک کنم همه کمر همت بسته بودن که منو منصرف کنن دیگه طاقت نیاوردم به یکیشون گفتم داداش میخوای کل هزینه‌ی زندگی این ماهتو از فروش این لپ تاپ گیر بیاری….

آدم پشیمون میشه از کار کردن، خرید کردن، اصلا!!!! از زندگی کردن….

دست از پا درازتر برگشتم خونه حالا بماند تو راه برگشت فقط به ننه بابای خودم فحش ندادم که اگه اینجوری پیش برم اونام مورد لطف و مرحمت قرار میگیرن که چرا من به دنیا اومدم…..

شب خسته و کوفته داشتم وب‌گردی می‌کردم تو سایتا و فضای مجازی علاف قدم میزدم ی دفعه چشمام چارتا شد!!!! لپ تاپ لمسی سرفیس بوک 2 نوشته بود 33.000.000 تومان نمیدونم ساعت چند بود زنگ زدم به یارو….

وایی خودم از شوتییییییی خودم خندم گرفته بود حیونی خواب بود حالا بماند هی معذرت خواهی میکردم.

گفتم جناب شماره کارت بده برو بخواب اونم تو خواب و بیداری با حوریا سیر می‌کرد چون دوزاریش نیوفتاده بود که برای چی من بهش زنگ زدم….

بلاخره جناب پشتیبان بعد دک کردن حوریان و برگشت به دنیای واقعی شماره کارت فرستادن و منم فردا اول وقت ملت به ملت 32.500.000 واریز کردم (ی وقت فکر نکنید من با کلاسم و بدون چک و چونه خرید می‌کنم)

دو روزه به لپ تاپ رویاییم به دستم رسید خدایش تبلیغات نیس فقط خواستم بگم ادمای خوب هنوزم هستن

شما هم برای خرید لپ تاپ به این سایت بریدhttps://laptopify.ir/

من که راضیم