آتشفشان و نمیشه با برف بست.

یووهوووو ... دروووووود. میخوام از سبک نوشتن کارما استفاده کنم و کمی ذهنمو خالی کنم.

این بعنوان ی زیبای خواستنی اینجا باشه
این بعنوان ی زیبای خواستنی اینجا باشه


آقا اول از همه اینکه آزمون دیروز فیزیک و صد زدم.(*عینکم کو) تبریک نداره؟؟؟؟؟ بزن دست قشنگه رو..

ترازم 1500 تا افزایش داشت:) و خب فاصله زیادی ندارم با اوج... میرسونم... میرسونم...

زیستو خوب زدم بنظرم. با اینکه 43 درصد زدم ولی خودم راضی ام. خیلی کم زدم خیلی وقت کم اوردم ولی بین چیزایی که زدم فقط یکیش غلط بود . به این هدف رفتم که گیاهی و نزنم چون نخونده بودم زیاد گفتم فقط کلیه رو میزنم ولی (تقریبا نصف سوالارو وقت کردم بزنم ، خیلی مشکل زمان دارم) گیاهی هایی که جلو دستم اومد انقدر راحت بودن برام که حیفم اومد نزنم.

اما از این سرنوشت مشخص شده که نتونستم از دستش فرار کنم دلخورم. آره همه میگن ی ساله ولی چرا باید ی سال اونی باشم که نمیخوام؟ چقد لگد پروندیم که به کنکور نخوریم. ایکاش محکم تر میزدم لگدامو. بقول یاس که ما نتیجه سلیقه و میل داوریم. نه مصراع اولیم نه بیت آخریم.


خب در ادامه ی سری عکسایی که دوسشون دارمو میخوام بزارم

آره دیگه. ایمنی مهمه
آره دیگه. ایمنی مهمه
یکی دیگه از نقاشیام که یادم رفته بود تو اسم و رسم بزارم
یکی دیگه از نقاشیام که یادم رفته بود تو اسم و رسم بزارم

یهو هرچی عکس که دوس دارم باهاتون اشتراک بزارم و همینجا بزارم نه؟ کلی پست اشغال نکنه

من ساعت 4 صبح:
من ساعت 4 صبح:

عکس بعدی خیلی زیبا و جالبه از اسکرین شاتاییه که قبل اینکه گوشیمو بزارم کنار گرفتم و ذخیره کردم انقدی که دوسش دارم:) (به بک گراند راپونزلیم توجه نکنین خب)

مکالمه عادی منو داییم:
مکالمه عادی منو داییم:
آره خلاصه.
آره خلاصه.


ی آهنگ تارا دانلود کردم:) خیلی باحاله:))) متنش به این صورته که : تارا تور عروسی رو به سر کرد تارا اهل ابادی رو خبر کرد هزار تا خاستگار و دست به سر کرد منه دیوونه رو دیوونه تر کرد..... 🤣🤣

رو آهنگای اولافور آرنالس هم قفلم یکم الان (به پیشنهاد برنامه نویس محله)

از جی فلا هم خوشم میاد: (بعنوان ی هیتر کره متاسفانه)

www.aparat.com/v/e29f64b?t=65
www.aparat.com/v/39f1c?t=78
www.aparat.com/v/x3863j6?t=2


دیگه چی بگم

بزار همه مورد علاقه هامو اضافه کنم یهو

نه اون ویدیو رو نمیتونم پیدا کنم تو اپارات و اینا... اینجام ک نمیشه ویدیو گذاشت...

از یوتیوب میشه لینک گذاشت؟ حالا کی میخواد تو یوتیوب بگرده... اسم پسره رو نمیدونم حتی. فقط خوشم میاد از کارش و سیو دارم ویدیو هاشو

پسر داییم اتاقمو ترکونده و کسی نیست جمع کنه. الان بین لگو و دومینو دارم مینویسم.

پست کارمارو تازه خوندم ی چیزایی یادم اومد بگم. واقعا چجوری میتونین قهوه دوست داشته باشین؟ سوال جدی منه. جدی دوست دارین یا ادا در میارین؟ چیشو دوس دارین؟ سگ تلخ..... وای شکیرا خیلی خوبه. دوسش دارم. لوکی هم خیلی خوبه. فصل دوش تا قسمت 2 دیدم فکر کنم فقط. بوخودا وقت نمیشه. لباسی که واس عروسی قراره بپوشمم حاضر شد خیلییی گوگولییییههه. ولی نمیدونم فردا شب چی بپوشم. راستی این پنکه بالاخره ثابت شد روم. حاجی بعد نتیجه دیروز با اینکه خیلی خوب نبود ولی چون رشد داشتم ی ذوق عجیبی دارم که اصلا میترکونم بعدیو (ولی عروسی داریم این هفته واقعا سخته). اصن دو رقمی میشم کنکور.


پ.ن: بنظرتون ناهار چی درس کنم؟ (باوجود مخالفت خانواده که گفتن درستو بخون تا برگردیم)