درس خواندن برای کنکور به روش انولا :)

خب خب سلام :)

اول از همه ، یه چیزی رو اعلام کنم ...

سال دیگه بین ۱۰ نفر برتر کنکور انسانی ، اسم یه نفر قطعا وجود داره :)

این شما و این آتنا مهرانفر .. (آتنای عزیز رو که همه ویرگولیا میشناسن :)

گفتم اولین نفر بشم برای تبریک قبولیشون :))

خب و جایگاه من توی کنکور سال ۱۴۰۳ ؟؟

خب من که نهایت بتونم از آخر اول بشم ( نه تروخدا بشینید اینقد تشویق نکنید بنده رو)

دلیلش؟

خب اونجوری که خودم راحتم وباهاش نتیجه میگیرم ، اونجوری نمیذارن درس بخونم :((

من برنامه ریخته بودم به مدرسه نرم ، همش توی اتاق نقلی خودم توی سکوت! با کتابام مشغول بشم

بدون هیچ معلم و دوست و خانواده ای که بهم استرس بدن

آره خب اینطوری ایده آل خودمو به اجرا میذارم

ولی خب فعلا شرایطش نیست و منم بیکار ننشستم البته

میخونم با همه ی سر و صدا ها

با همه ی استرسی که موقع تفریح بین درس خواندن بهم میدن!

ولی کند پیش میرم خیلی کند :(

خب اگه راه حلی برای مشکلم به ذهنتون رسید منو از ایده های ارزشمندتون محروم نکنین :)

فعلا برم ادامه فیزیکم رو بخونم ...