نامه به خود: یه چالش ۷۰ روزه!

من و بچه‌ها یه چالش ۷۰ روزه شروع کردیم. برای شب یلدا به خومون نامه‌ای می‌نویسیم. (A letter to myself) بگید توی پائیز به چه هدف‌هایی رسیدید و چقدر راضی هستید. شب یلدا که پاکت رو باز می‌کنید اگر به هدف‌ها رسیدید که عالی؛ اگر هم به تعدادی از آن‌ها رسیدید که چه خوب، اگرم به هیچکدوم نرسیدید چیزی از دست ندادید.

از رویاهاتون بگید، از مهارت‌هایی که می‌خواید بدست بیارید، از خودتون تشکر کنید که برای هدف‌هاتون قدم برمی‌دارید. مثلا یه تکه از متن می‌تونه این جوری باشه:

  • اول تابستان من نمی‌تونستم زبان خوب حرف بزنم. حالا به لطف دیدن فیلم و تمرین منظم بهتر می‌فهمم و دامنه کلمات بیشتری بلدم.
  • این مدت دلم می‌خواست این مهارت رو یاد بگیرم. در این سه ماه واقعا تلاش خوبی بخرج دادم. خوشحالم که در مسیر درست هستم و پیشرفتم رو حس می‌کنم. ادامه این مسیر را با انرژی بیشتری طی می‌کنم.
متن نامه ما به انگلیسی هست اما شما هر زبانی که دوست داشتید بنویسید!

به عنوان نمونه نوشته محسن را ببینید.

پاکت نمونه‌مان
پاکت نمونه‌مان


نمونه نامه محسن
نمونه نامه محسن


متن محسن رو یکبار ویرایش کردم. از اشتباه کردن نترسید. مهم اینه که نامه نوشته بشه. قطعا نامه نوشته نشده غلط نداره. نه ریسک داره نه سود! ?



اگر دوست داشتید و شخصی نبود، متن نامه‌تون رو بفرستید تا عکسش را اینجا بگذارم.